Crappy-Apple Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 mss. ken je hem wel een prachtig ding de SONY U70P nu is mijn vraag waar kan je hem kopen is hij al uit want op ebay kan je hem al kopen maar ik wil hem in een winkel kopen dus hoeveel kost hij en in welke winkel kan ik hem kopen en of is hij al uit ??????? hier een screen van de u70p Reageren
VforV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ziet er zalig uit. Zie ik het goed? Staat Windows XP er op? Wat kan dat apparaatje zoal? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ja het is windozs xp en het heeft een snelle procesor en een grafic card van 64 mb dus wel iets goed een 512 mb ram 40 gb hard disk Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Edit: Technische speceficaties gevonden!: Het centrale brein van deze dunne jongen wordt gevormd door een 1GHz Pentium M-processor gecombineerd met de i855GM-chipset van Intel. Verder is de U70 uitgerust met 512MB geheugen en 20GB hardeschijfruimte. De ingebouwde draadloze netwerkkaart ondersteunt de 802.11g-standaard en uitbreidingsmogelijkheden zijn aanwezig in de vorm van een CompactFlash-lezer, Memorystick Pro-slots en een USB 2.0-poort. Al deze power wordt gevoed door een ultradunne batterij die het ongeveer 150 minuten moet volhouden, met behulp van een externe batterij kan deze duur opgekrikt worden tot meer dan vijf uur. er staat ook dat ie rond de 1900 euro gaat kosten..., ik kies persoonlijk dan toch voor een HP Ipaq 1915 Bron Tweakers 10-05-"04 Bewerkt: 18 februari 2006 door Johan O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.