Ken-D Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Wie zegt dat ze die dingen voor 5 willen hebben? Oude computeronderdelen zijn ongeveer 1 euro ofzoeits waard. Kan je net zo goed helemaal die computer verkopen want ik zou niet weten wat iemand met oude onderdelen moet doen. Reageren
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Als je zo'n oude PC compleet verkoopt dan krijg je weinig voor veel. Als je de onderdelen apart verkoopt krijg je weinig voor weinig.Voorbeeld: Iemand bied €20 voor de pc. Ok, verkocht. 20 winst Je verkoopt een ding voor €5 en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer enz. Je maakt meer winst. En je kunt de prijzen verschillens maken. Iets wat meer waard is kan je duurder maken. Kan je soms een lijstje posten waarin staat wat wat waard is? Reageren
ikt Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Ik had het ongeveer uit mijn hoofd verzonnen Ga eens op google Dit gevonden: http://www.openhandel.nl/index.php?categor...ter%20oude%20pc daar kun je je pc aanbieden http://forum.gamer.nl/archive/index.php/t-28022.html tips Bewerkt: 19 februari 2006 door ikt Reageren
Quatroking Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) 123 Bewerkt: 16 januari 2017 door Quatroking Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ik zou hem willen hebben hoor... (en ja, ik ben een hobbyist) Ik heb je topic gezien. Zelf naar Nederland fietsen om een pc af te leveren en dan nog zonder betaald te worden? En dan nog, ik zou het niet zien zitten om van België naar Nederland te reizen. Reageren
Quatroking Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) 123 Bewerkt: 16 januari 2017 door Quatroking Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 woont hij in Belgie?!damn Ja, Oost-Vlaanderen Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb een zeer oude pc in mijn kamer staan. Hij is echter niet nuttig want niemand gebruikt hem. Ik wil graag een nieuwe pc kopen maar men zegt dat het goedkoper is die zelf in elkaar te zetten. Het probleem is dat ik op dat vlak een digibeet ben en dat ik niet weet of dat wel kan met deze pc.Specs: System: Microsoft Windows 98 Computer: Genuine Intel Pentium® Processor (Pentium-S 133Mhz) 32,0 MB RAM Prestaties: Geheugen: 32,0 MB RAM Bestandssysteem: 32-bits Virtueel Geheugen: 32-bits PC-kaarten (PCMCIA): Er zijn geen pc-kaarten geïnstalleerd Poorten: Communicatiepoort (COM1) Communicatiepoort (COM2) ECP-printerpoort (LPT1) Schijfstations: GENERIC IDE DISK TYPE 46 GENERIC NEC FLOPPY DISK Monitor: Philips CMO200 (14B) Daar heb je echt niets meer aan, allemaal oude poorten enzo Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Tegenwoordig brengt ijzer veel op Reageren
Bongo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Als ik jouw was dan zal ik een nieuwere kast kopen en dan alle onderdelen apart kopen en erin zetten. Heb ik ook gedaan Reageren
VforV Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 jah, dan kan ik evengoed een kant en klaar systeem kopen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Wat dacht je van Slopen ? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 *houdt zich maar even in* Ik heb zelfs nog een oude 80486 DX2 PC met windows 95 erop. Hij loopt als een zonnetje en ik vind het weleens leuk om oude games erop te spelen enzo. Maar je kan misschien iemand toch blij mee maken met je oude pc. Ik ben namelijk ook zo begonnen en later 1x alles nieuw gehaald en voila, een nieuwe snelle PC. En dat vind ik nog goedkoper ook dan een compleet nieuw systeem te kopen. Ik zou dus maar een nieuwe ATX kast kopen en nieuwe onderdelen, dan ben je vast en zeker goedkoper uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.