chrisie-boy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 hoi wie weet waar ik een driekwart broek kan halen in welke winkel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 In Binco wel. Ik weet het niet zeker, maar na de missie Nines and Ak's gaat hij open. Je kunt daar van korte broek tot driekwart broek kopen. Nog even een lijstje wanneer welke winkel open gaat: Wanneer gaat die winkel nou is open??Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs Gaat open na de missie: A Home in the Hills Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 in pro laps kan je een korte sportbroek kopen die het best past bij een basketbal t-shirt Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Kunnen Jullie Van HEt kaart De Pro Laps laten zien?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.