liltuner Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 ik heb van een bekende site nieuwe info! 1. It will be possible to take over driver jobs for a forwarding business of name RU Haul, which lies in the mountains west of lot Santos. The owner is always pleased about a new face and pays well for eledigte travels. This Nebenmission, is embedded similarly as in Vice town center and in a given time to be settled to have. If one is too slow, the wages are halved. If one drives however "hot commodity", on which the police has an eye, the profit can increase tenfold. With the forwarding business also the only 9-Achser (18-wheeler) stands, the largest vehicle of the play. If a supply should have gone times beside it, one can always still use the tank car filled with gas as rolling bomb, by jumping off on a goal zufaehrt, in the last moment and bringing the tank with a rocket launcher to the explosion, in order the sky of San Andreas to illuminate (ohhh, ahhh). Apart from day and night, this time even the weekday is indicated. The moon changes like already mentioned from day to day and needs 30 days for a circulation. In order to be able to use weapons more effectively, one can improve the following abilities, by using the weapons more frequently: Reloading time, rate of fire, accuracy, position and movement (e.g. backwards run when shooting), two weapons. When aiming, CJ tries as the first to aim at the next enemy without innocent anzuvisieren. Fails, Carl plans the next goal, which is within an angle of 90°, before it. Finally, if there is no goal within this range, into the free goal mode, the camera is changed to the rear swivelled and in the screen center appears a zielkreuz. The similar Joystick behaves substantially differently than with normal actions to foot. While with the left stick CJ one moves, with the right the camera is swivelled. The result is a Zielystem, which is similar to a Egoshooter, and which player makes it possible to use both sticks in order a goal anzuvisieren immediately, without using the autogoal function. The bare size of the landscape of San Andreas, brought a highly developed new technology out, developed those with skirt star North "procedural rendering" technology. This technology is characterised by the many details, which used the developers, in order to arrange the different ranges different. The play draws these ranges, which are characterized by different plant types, grass, rock, unterholz, leaves and trunks also fallen down, automatically inside. Alone this technology, permitted it to the team to develop the considerably expanded environment which was full-packed with articles and details, so that the player can investigate it. It explains also why skirt star was North able, such a overwhelming sensation in so short time to creating. vertaling van de tekst: Het zal mogelijk zijn om bestuurder banen voor een doorzendende zaken van naam RU Haul overnemen, die het bergen westen van perceel Santos uitslaapt. De eigenaar is altijd over een nieuw gezicht en lonen goed voor eledigte reizen behaagd. Deze Nebenmission, is gelijkaardig vastgezet als in Vice-stad midden en in een gegeven tijd gevestigd te worden is vastgezet. Indien een te langzaam is, zijn de lonen gehalveerd. Indien een ritten echter "heet artikel", waarop de politie een oog heeft, kan de winst tienvoud toenemen. Met de doorzendende zaken ook de enige 9-Achser (18-wheeler) stalletjes, het grootste voertuig van het toneelstuk. Indien een aanbod tijden naast het had moeten gaan, kan een altijd nog steeds de tank auto vulde met gas als het rollen van bom, door het springen van op een doel zufaehrt, in het vorige moment gebruiken en brengend de tank met een raketlanceerinrichting naar de explosie, in bestelt de hemel van Sankt Andreas te verlichten (ohhh, ahhh). Apart van dag en nacht, deze tijd zelfs de weekdag is aangeduid. De maan verandert alsof reeds vermeld van dag tot dag en nodig 30 dagen voor een omloop heeft. Om om bekwaam te zijn om wapens meer doeltreffend te gebruiken, kan een de volgende bekwaamheden, met de wapens meer herhaaldelijk verbeteren: Herladend tijd, tarief van vuur, nauwkeurigheid, positie en beweging (e.g. achteruit tocht wanneer schieten), twee wapens. Wanneer mikken, probeert CJ als het eerste om op de volgende vijand zonder onschuldige anzuvisieren te richten. Falen, plant Carl het volgende doel, dat binnen een hoek van 90â is°, voor het. Ten slotte indien er geen doel binnen dit bereik, in de vrije doel modus, het fototoestel is is naar de achterkant gedraaid veranderd en in het scherm midden verschijnt aan een zielkreuz. De gelijkaardige Knuppel gedraagt zich wezenlijk anders dan met normale acties te betalen. Terwijl met de linkerstok CJ een bewegingen, met het recht is het fototoestel gedraaid. Het resultaat is een Zielystem, die gelijkaardig naar een Egoshooter en welke speler is, maakt hem mogelijk om beide stokken in te gebruiken bestelt een doel anzuvisieren onmiddellijk, zonder gebruik van de autogoal functie. De naakte afmeting van het landschap van Sankt Andreas, bracht een zeer ontwikkelde nieuwe technologie uit, ontwikkelde die met rok ster Noorden "procedurele vertolking" technologie. Deze technologie wordt door de vele details gekarakteriseerd, die de ontwikkelaars gebruikte, om om de verschillende bereiken verschillend te schikken. Het toneelstuk tekent deze bereiken, die door verschillende plant typen, gras, rots, unterholz, verlofen en beneden ook gevallen koffers gekarakteriseerd worden, automatisch binnen. Alleen deze technologie niet toe, stond dat het naar het team de aanzienlijk uitgebreide omgeving te ontwikkelen die met artikelen en details volledig-ingepakte was, bijgevolg dat de speler hem kan onderzoeken. Het legt ook waarom rok ster was Noord-bekwaam uit, zo'n een overweldigend gevoel in zo korte tijd aan het creëren. dit is vertaald door www.freetranslation.com Reageren
Robienske Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Cool allemaal. jammer van die vertaling. Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 ja tis een beetje onduidelijk..w8en dan maar tot het fatsoenlijk vertaald is in het nieuws van gtagames Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 ja tis een beetje onduidelijk..w8en dan maar tot het fatsoenlijk vertaald is in het nieuws van gtagames goeie info, zal wel wat duidelijker worden als het goed vertaald is Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Snap er niet echt veel van Reageren
Ripper Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Engels begrijp ik wel.. alleen het nederlands is een beetjuh krom.. maar ik val liltuner niet aan.. WANT ik mag hem echt hij geeft ons informatie B) <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) hahahaha dankje ik probeer ook maar mijn best op het forum te doen hoor ik probeer het eventjes goed te vertalen Bewerkt: 13 september 2004 door liltuner Reageren
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 hahahaha dankje ik probeer ook maar mijn best op het forum te doen hoor ik probeer het eventjes goed te vertalen misschien kun je dit ook vertalen: Gtaplanet In der aktuellen Ausgabe der GamePro findet man ebenfalls ein Preview zu GTA: SA, welches über acht Seiten reicht. Hier die wichtigsten Infos: - Um so besser ihr trainiert in Muskelkraft und Ausdauer seit, desto mehr Diebesgut könnt ihr gleichzeitig aus den Häusern schleppen. - Der Sinn des Diebesguts besteht darin es erst zu lagern und früher oder später natürlich zu verkaufen. Dabei könnt ihr an fast jeden Passanten oder Second Hand Shops verkaufen. Den Preis dafür müsst ihr selbst aushandeln. - In San Fierro wird es Ruinen und verwüstete Gegenden geben, die auf das Erdbeben von 1989 in San Fransisco hindeuten. - Auch in San Fierro gibt es real nachgebaute Gebäude wie z. B. die Lombard Road und den Trans-America Tower. - Ihr seit nun nicht mehr allein der einzige Bad Boy auf San Andreas Straßen. Ganz im Gegenteil, denn viele andere Passanten oder Gangs überfallen ebenfalls Leute, klauen Autos etc. Neu in San Andreas: Die Polizei schaut nicht einfach nur zu, sondern verfolgt diese Gesetzlosen auch mit vollem Einsatz, da kann es gut vorkommen das schonmal das FBI oder Helikopter anrücken. Auch ihr könnt zufällig in so eine Jagt der Polizei verwickelt werden und sogar eine verirrte Kugel abbekommen. - Man wird, wie schon bekannt, klettern können. Dies soll so ähnlich wie in Tony Hawks Underground von statten gehen. - Auch ihr könnt euch nun wie in einem Rollenspiel mit anderen Passanten unterhalten. Dafür stehen einige Dialoge bereit. - Angel Pine, ein kleines anliegendes Dorf, soll ca. zwei bis drei Häuserblocks groß sein. - Ein Höhenlimit soll es nun nicht mehr geben. - Jede Hauptstadt wird einen Flughafen mit verschiedenen Flugzeugen haben. - Ein Tag im Spiel dauert 24 Minuten. Eine Spielstunde entspricht also einer Minute in Echtzeit. - Carl Johnson wird ein Mobiltelefon haben! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Ik heb t geprobeerd met een vertaalprogramma maar dat werkt niet echt Reageren
Robienske Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Misschien babelfish ? Alhoewel, het vertaald wat letterlijk. Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 -Hoe meer je traint in spierkracht en uithoudingsvermogen, hoe zwaardere dingen je uit huizen kan jatten -je kan onderhandelen over de verkoopprijs van spullen die jij gejat hebt -je ziet aardscheuren en ruines van de aardbeving in San Fierro -je ziet ook nagebouwde gebouwen bv. Lombard Road, Trans-America towers. -je bent niet de enige "deugniet" in Sa. Andere mensen vallen ook aan en kunnen ook jou auto jatten. de politie kijkt nu niet meer dom toe, maar onderneemt gelijk actie. Indien nodig vragen ze om versterking (denk aan helicopters & FBI) -je kunt hekken klimmen , net zoals in THUG -je kan praten met NPC's en simpele zinnen terug zeggen -Angel Pine , een klein afgelegen dorp, is ongeveer 2 a 3 huisblokken groot. -Elke stad heeft zijn eigen vliegveld met verschillende vliegtuigen -1 dag (24 uur) in SA duurt 24 minuten in onze tijd.....dus ben je 1 minuut aan het spelen , dan is er 1 uur voorbij in SA -CJ heeft een mobieltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 -Hoe meer je traint in spierkracht en uithoudingsvermogen, hoe zwaardere dingen je uit huizen kan jatten-je kan onderhandelen over de verkoopprijs van spullen die jij gejat hebt -je ziet aardscheuren en ruines van de aardbeving in San Fierro -je ziet ook nagebouwde gebouwen bv. Lombard Road, Trans-America towers. -je bent niet de enige "deugniet" in Sa. Andere mensen vallen ook aan en kunnen ook jou auto jatten. de politie kijkt nu niet meer dom toe, maar onderneemt gelijk actie. Indien nodig vragen ze om versterking (denk aan helicopters & FBI) -je kunt hekken klimmen , net zoals in THUG -je kan praten met NPC's en simpele zinnen terug zeggen -Angel Pine , een klein afgelegen dorp, is ongeveer 2 a 3 huisblokken groot. -Elke stad heeft zijn eigen vliegveld met verschillende vliegtuigen -1 dag (24 uur) in SA duurt 24 minuten in onze tijd.....dus ben je 1 minuut aan het spelen , dan is er 1 uur voorbij in SA -CJ heeft een mobieltje thanxs Godfather, aan jou heb ik wat :lol: Reageren
Q Dude Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 thnx voor het vertalen ben niet zo goed in duits maar klinkt wel cool allemaal! Reageren
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2004 shit ben ik het aan het vertalen doet godfather het al maarja in ieder geval wel mooie info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.