Jump to content

Firofox Download Error

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey als ik met firefox iets wil downloaden krijg ik deze error ik werd er niet goed van

firefoxerror4hj.th.jpg

Ook als ik via Extra op downloads klik kan iemand me helpen opnieuw installeren helpt niet en virus scannen ook niet ik heb zelfs me schijfen op fouten geconrtoleerd :cab: echt vervelend want nu moet ik IE gebruiken en dan krijg ik weer van dat gezeik met ErrorSafe (en IE zuigt natuurlijk ;)) als iemand me zou willen helpen heeel graag

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Ik heb dit ook vaak. Ik klik dan gewoon op Niet verzenden.

Maar nu heb ik Firefox geupgrade en het is weg.

Kan je ook niet ''koppeling oplsaan als'' doen.

Anders van het forum of van de officiele site downloaden.

Geplaatst:

Ik gebruik nog steeds 1.0.4 en ik heb nog nooit zo'n foutmelding gehad bij firefox. :)

Misschien moet je gwn op ''opslaan op schijf'' klikken. :puh:

Geplaatst:

Nee want mn firefox loopt vast als ik het venster Downloads krijg en dat krijg je altijd bij Op schijf opslaan ook

Geplaatst:
hoe verwijder ik uit het register?

Start > Uitvoeren > Typ "regedit" zonder aanhalingstekens > Kijk in het venster links > Kies "HKEY_LOCAL_MACHINE" > Kies "SOFTWARE" > Klik op het +teken voor "Mozilla" > Klik op het +teken voor "Mozilla Firefox (als er meerderen versies staan moet je de volgende stap voor alle versies volgen) > Verwijder alle mappen, maar begin met nummer 1 in onderstaand voorbeeld (Afbeelding kan afwijken met jouw register).

Voorbeeld bij laatste stap

regedit8vm.jpg

Dus:

*Eerst map 1 verwijderen.

*Geen resultaat? Andere mappen verwijderen (2), te beginnen bij de mappen onder map 1.

Hopelijk kan je het volgen en gaat het lukken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

vreemd genoeg staat Mozilla er niet tussen :S maar Firefox word toch niet volledig verwijderd want als ik hem opnieuw installeer heeft hij me skins enzo wel bewaard :S

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
maar Firefox word toch niet volledig verwijderd want als ik hem opnieuw installeer heeft hij me skins enzo wel bewaard :S

Dat komt omdat de skins in een aparte map worden opgeslagen. Het beste is om te kijken of de map C:\Program Files\Mozilla Firefox na het verwijderen van Firefox er nog steeds staat. Als dat het geval is, moet je deze map even handmatig verwijderen.

Het is overigens het beste om programma's te verwijdereren via Deze computer > Configuratiescherm > Software.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...