clownkiller Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 hallo ik ben dus de ik heb gta sa gekocht en vind heel teleur stellend elke keer als ik de dvd er in steek niks tot als ik op de schijf zelf klik dan krijg ik dit wat is er mismee vraag ik jullie ik krijg hem niet geinstalleerd help me aub de winkels willen het net terugnemen dit krijg ik klik hier Reageren
X-TX Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik ben bang dat de cd voorgoed is baschadigd. Dat is geen formaat dat Windows kan lezen. Het kan wel aan iets anders liggen maar ik denk aan dat wat ik net zei. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik ben net als X-TX bang dat er iets mis is met het schijfje. Misschien is hij wel erg vies. Probeer eens schoon te maken met een droge stofdoek. Als dat ook niet werkt, vrees ik datgene wat X-TX zei... Reageren
clownkiller Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ok ik zal dat eens proberen Reageren
clownkiller Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nee lukt niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dat is heel jammer. Dat zou betekenen dat hij het spel niet meer werkt. Je zult misschien een back-up kunnen maken, maar dat heeft weinig zin. Het enige wat ik je kan aanraden is een nieuwe kopen. Helaas, wees wel voorzichtig hè met die nieuwe SA!! Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik ben er ook bijna zeker van dat je SA DVD zodanig beschadigd is dat het niet meer op te lossen is. Ditzelf heb ik namelijk ook gehad. Tevens vraag ik je in het vervolg even de Edit-Knop te gebruiken, ipv dubbel achter elkaar te posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.