Jump to content

Beat the Cock


mahub

Recommended Posts

Hoe krijgen jullie het voor mekaar om de triatlon te winnen?

Bij het zwemmen hou ik de tegenstanders bij, bij het fietsen loop ik uit, maar bij het hardlopen wordt ik finaal eruitgelopen, terwijl mn stamina balk vol is

Hun kunne blijven sprinten, en ik niet

Alvast bedankt

Later :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    6

  • Dutchy3010

    4

  • mahub

    4

  • Dizzee

    3

Hey Mahub, welkom op het forum :cya: .

Je doet alles goed, behalve het stukje rennen. Je moet proberen af te snijden door het gras heenlopen, en dan proberen zo snel mogelijk naar de volgende rode marker toe te rennen. Je moet niet de hele tijd sprinten, maar gewoon als er gevaar drijgt sprinten. Verder kun je de tegenstanders ook neerslaan met je blote handen (vuist). Als ze jou inhalen kun je de vuist dus gebruiken. Als je ze toch vermoord zul je gediskwalifiseert worden.

Veels uces.

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is dat je 0% vet, spieren hebt en dat je bijna tot geen kleren aan hebt, zodat je langer kan sprinten.

Probeer ook zo weinig mogelijk te sprinten op de fiets, maar wel genoeg zodat je een stuk uitloopt.

Bij het sprinten is de truc om niet altijd te sprinten maar enkel wanneer de tegenstander in de buurt komt of je even is voorbij gestoken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijgen jullie het voor mekaar om de triatlon te winnen?

Bij het zwemmen hou ik de tegenstanders bij, bij het fietsen loop ik uit, maar bij het hardlopen wordt ik finaal eruitgelopen, terwijl mn stamina balk vol is

Hun kunne blijven sprinten, en ik niet

Alvast bedankt

Later :)

Hoe gek het ook klinkt, je muscle-balkje mag niet helemaal volzitten. Hier wordt CJ sloom van.

Je fat-balkje moet (bijna) leeg zijn.

Ik denk dat het zo zou moeten werken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is dat je 0% vet, spieren hebt en dat je bijna tot geen kleren aan hebt, zodat je langer kan sprinten.

Probeer ook zo weinig mogelijk te sprinten op de fiets, maar wel genoeg zodat je een stuk uitloopt.

Bij het sprinten is de truc om niet altijd te sprinten maar enkel wanneer de tegenstander in de buurt komt of je even is voorbij gestoken. ;)

Hoe kan je je aantal spieren heel snel verminderen, nu is mijn balkje namelijk helemaal vol ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Door een tijdje ( een dag of 2) helemaal niks te eten, tot het spel je zegt dat je honger begint te krijgen.

Wanneer dat gebeurt moet je heel veel bewegen, hierdoor zal eerst het balkje van Fat zeer snel gaan verminderen en daarna pas het balkje van 'muscle' :)

Link to comment
Delen op andere websites

Door een tijdje ( een dag of 2) helemaal niks te eten, tot het spel je zegt dat je honger begint te krijgen.

Wanneer dat gebeurt moet je heel veel bewegen, hierdoor zal eerst het balkje van Fat zeer snel gaan verminderen en daarna pas het balkje van 'muscle' :)

Nog iets raars, ik eet eigenlijk zeg maar nooit. Of geldt hiervoor ook niet saven? Dan zou het kunnen ;). Fat is leeg, dan ga ik dat zo eens proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets raars, ik eet eigenlijk zeg maar nooit. Of geldt hiervoor ook niet saven? Dan zou het kunnen ;). Fat is leeg, dan ga ik dat zo eens proberen :)

Gewoon, 2 dagen of meer niet saven. Gewoon missies doen, en dan niet saven. Je zou bijvoorbeeld ondertussentijd even de horseshoes of andere dingen kunnen paken. Dan ben je toch nuttig bezig. Dan zal CJ zo honger krijgen, dat de blakjes leeg lopen. Gebruik je ook cheast? Er is een code voor om alles in 1x weg te halen (op de PC).

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, 2 dagen niet eten, en niet saven.

In-game dagen hè! Dus niet dat je nou 48 uur Grand Theft Auto gaat spelen. Als je dan weinig spieren hebt kun je het opnieuw gaan proberen, ik hoop dat het lukt! Als ik een tijdje aan het gamen ben, en niet save, dan krijgt CJ ook minder spieren, dus het zou moeten werken.

Succes hè!

Ruurd was me voor

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, 2 dagen niet eten, en niet saven.

In-game dagen hè! Dus niet dat je nou 48 uur Grand Theft Auto gaat spelen. Als je dan weinig spieren hebt kun je het opnieuw gaan proberen, ik hoop dat het lukt! Als ik een tijdje aan het gamen ben, en niet save, dan krijgt CJ ook minder spieren, dus het zou moeten werken.

Succes hè!

Ruurd was me voor

Alvast bedankt voor deze antwoorden allemaal, nog 1 klein vraagje. Weten jullie wanneer Beat The Cock is?

Op welke dagen en welke tijden

Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...