Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 in mijn vorige berichtje stond al dat ik halverwege de missies in san fierro zit... mijn stamina is helemaal vol en ook mijn fiets skills zijn goed... zwemmen is voor meer als de helft vol, voor onderwater zwemmen, ik weet het dus echt niet! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Momentje, ik zal dan nog even met de zoekmachine dingen voor je zoeken. De uitslag ervan: + Je moet meer dan 50% fiets-skills hebben. + Ook je stamina moet +50% zijn. + Als je de triatlon in Palino Creek doet, moet je alle 3de eilanden tot je beschikking hebben. Misschien nog wat tips?? + Probeer bijna geen fat te hebben en geen muscle. Misschien verhelpt dit het probleem. Bewerkt: 28 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) allemaal zijn ze goed, maar het is midden in de nacht mss dat hij het daarom nog niet doet... nee, dat is helaas niet de rede Bewerkt: 28 februari 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.