Jump to content

MSN 8.0 Invite Request

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit topic leek me wel leuk zodat we niet illigale versies van WML 8.0 hoeven te gebruiken (die nieuwste msn BETA) je kan hier dus een invite aan vragen je moet je e-mail adres er bij zetten (ik hoop dat dat mag van de mod's) en dan krijg je een invite ik hoop dat er nog meer mensen zijn die mee willen werken want zo veel invite's heb ik ook weer niet je krijg trouwens als je eenmaal aan bent gemeld zelf naar een dag of 2 ook invite's dus vraagen maar !

Geplaatst:
Dit topic leek me wel leuk zodat we niet illigale versies van WML 8.0 hoeven te gebruiken (die nieuwste msn BETA) je kan hier dus een invite aan vragen je moet je e-mail adres er bij zetten (ik hoop dat dat mag van de mod's) en dan krijg je een invite ik hoop dat er nog meer mensen zijn die mee willen werken want zo veel invite's heb ik ook weer niet je krijg trouwens als je eenmaal aan bent gemeld zelf naar een dag of 2 ook invite's dus vraagen maar !

Kan, ik heb ook nog zes of acht invites liggen hier. Toch ben ik niet blij met de e-mailadressen... Misschien is het beter als je een pm kan sturen naar een van de mensen die invites hebben, met daarin het adres.

Als we het zo doen houden we ons namelijk aan de regels van het forum. :)

Gunslinger

Geplaatst: (bewerkt)

Dankje Gunslinger :)

Ik heb een goed systeem bedacht zodat we geen regels overtreden als je een invite wilt zeg je dat je er een wilt en dan komt er van zelf iemand die zegt:

Stuur maar een PM <naam>

ik heb al een PM van Dizzee gehad

yo t@rget,

Ik wil wel zo'n invite :Y

Je zou me er een groot plezier mee doen.

<eerste deel e-mail> (at) <tweede deel> DOT <derde

Thx alvast. :cya:

Dus zo moet ie er ongeveer uit zien :)

P.S. Komt er aan Dizze :puh:

Bewerkt: door T@rget

Wie wil Invite? Ik heb er 9. PM me.

ik geef er 4 weg, de anderen zijn voor bekende mensen ed.

Nog maar 3 te gaan! (ik edit wel als het er minder worden)

EDIT:Er zijn een paar dagen vertragingen, het komt omdat ik mijn privé adres niet bekend wil hebben. Ik heb mezelf maar een invite gestuurd. Maar jullie kunnen nog 3x vragen!

EDIT 2 : Vergeet alles wat ik hierboven geschreven heb, er zijn nu 10 uitnodigingen! ;) Er kan vertraging zijn omdat ik niet veel op mijn ikt account ben. En ik heb NOG geen uitnogingen. PM me en ik onthoud je wel.

EDIT: 8

Bewerkt: door ikt
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Srry voor dubbelpost maar: hebben degenen die MSN 8.0 gevraagd hadden nu hun MSN?

Ik heb niet eens een bedankje gekregen dus ik weet het niet :t

Geplaatst:

yo t@rget of iemand anders.

Ik wil wel zo'n invite yep.gif

Je zou me er een groot plezier mee doen.

<eerste deel e-mail> (at) <tweede deel> DOT <derde

Thx alvast

Doe maar via PM.. of in mijn profiel staat men msn adres ook.

Ik heb ook uitnodigingen voor iemand die ook mee wilt doen met de beta test :)

Ik weet niet of ze allemaal verstuur. Maar als een iemand er een heeft kan hij ze ook doorsturen.

Ik denk dat ik er 3 weg geef. Dus je mag mij ook een PB sturen.

Maar ik wil nog wel even vertellen, dat als je een invite wilt, dat je 8.0 alleen op jouw account in te loggen is. Dus als jij 8.0 op je PC hebt staan, kan alleen jij er gebruik van maken. Want je kan maar 1 versie van Msn op je PC hebben :engel: . Dus je moet bijv. ook je zusje een invite sturen als ze wilt Msn'en.

Edit: Ik geef nu geen invites meer weg. Ik heb er nu 2 inplaats van 3 gestuurd.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Allemaal weg gegeven. Ik vin WML ook niet super. Ziet er ten eerste niet mooi uit. Ten tweede in mijn ogen geen verbetering :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...