keesonline17 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Hallo, SPOEd Ik ben de politie missie aan het doen en ben nu bij niveau 21 hoe kan dit? Je moet tot level 12 ????? Ik kan gewoon door blijven gaan heb ik het al gehaald? Ik heb ongeveer 170 moorden.. Gr Kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Je kan voor altijd doorblijven gaan, voor geld volgens mij. Maar als je bij level 12 bent, kan je er gewoon mee stoppen en verder gaan met het spel. Veel succes nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Oke, maar dat weet je niet zeker? Want dit duurd me toch iets te lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Ja bij level 12 kan je ophouden. Volgens mij krijg je dan ook bericht dat je het hebt voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Oke ik zat al in level in de 20 Ik denk hier komt geen einde meer aan:P Maar ik heb bij level 12 geen berichtje gezien?? Maar het zal wel goed zijn Thnx! Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Maar ik heb bij level 12 geen berichtje gezien?? Als je level 12 hebt gehaald en je stopt daarna met de Vigilante Mission, komt er als het goed is linksbovenin beeld te staan dat je de Vigilante Mission voltooid hebt en dat je nu een maximum armour hebt van 150. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 en als je een maximum van 150 bij armor hebt gekregen dan zal dat ook helpen bij missie's waar je dan veel moet knallen . dan ga je niet zo snel dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Ja ik heb 150% armor. Ik heb alle knal missies al gedaan:P Ik kwam er nu ook pas achter hoe handig het is maar ik bewaarde het gewoon tot het laatste. Niet bij stil gestaan.... Gr Bewerkt: 19 februari 2006 door keesonline17 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.