iman Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hee ik heb een vraag wanneer is de bombshop open ? en hoelaat gaat die open? of gaat die alleen open op een bepaalde missie? ik weet dat er een topic over was en ik heb het opgezocht maar ik vond niks van de bombshop. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Hij gaat na een bepaalde missie open ik weet zo niet welke. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hee ik heb een vraag wanneer is de bombshop open ? en hoelaat gaat die open? of gaat die alleen open op een bepaalde missie? ik weet dat er een topic over was en ik heb het opgezocht maar ik vond niks van de bombshop. Hey Iman, je hebt zeker vast het topic die RonaldVC gezien . Maar ik help je graag. De bombshop is altijd open, als je erna toe rijd en je rijd de auto in de garaga zal er dus een bom in worden gezet. De bombshop = 24/7. Hij is vanaf de eerste missie al open, dus je kunt meteen al auto's laten exploderen. Nog even een kaartje waar de bombshop zich bevind. (Thanx to BMW) Reageren
iman Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 bedankt he ik ben nog maar een nieuweling Reageren
iman Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 maar kun je met die autobommen ook huizen mee opblazen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 maar kun je met die autobommen ook huizen mee opblazen? Ik ben geen mod, maar zou je de volgende keer je bericht willen editen? Verder kun je met een auto alleen maar mensen en auto's en andere voertuigen opblazen. Een huis/fabriek opblazen met een autobom kan alleen tijdens de missie Yay Ka-Boom-Boom. Je moet dan met een auto met een autobom erin een bedrijf in SF opblazen. Hier (klik) vind je nog meer infor over Yay Ka-Boom-Boom. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.