DaddyPimp Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Hey, Ik ben nu voor een mod textures aan het bewerken, alleen ineens als ik op Export druk en ze in een map zet, en ze open in PS zijn ze een andere kleur. Kan iemand helpen? Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 haal je ze uit de TXD? en naar welk formaat export je ze? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 haal je ze uit de TXD?en naar welk formaat export je ze? Ik gebruik TXD Workshop en exporteer ze als BMP. En als ik ze open in PS dan worden ze een andere kleur of vervormen ze helemaal Eerst had ik nooit last van dit probleem, het ging ineens... Misschien dat dat menu rechtsonder er iets mee te maken heeft? Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 probeer ze eens in TGA de exporten en dan in ps openen... kijken wattie dan doet ik weet niet welke versie je gebruikt van TXD worksop, maar ik gebruik 3.4 iipv 3.5 want 3.4 is naar mijn mening een stuk stabieler. ik had iig problemen met 3.5, maar niet zoals jou Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Bedankt voor de hulp TNT, maar dat probleem is alweer over, het was ineens weg Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Je hebt al uitleg gehad maar hier ff andere manier.. Als BMP exporteren met Paint als BMP opslaan en dan open met psp dan is ie perfect Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik kost vroeger dat ook ,maar ik ben er mee gestopt(ik was ook niet goed ). jullie hebben talent Reageren
spinechiller Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 whaha check je videokaart een op stof ofzow, het kan zijn dattie veel te warm werd en artifacts ging geven cheers, Mike Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop. Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop.Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen. TXD Workshop kan je niet installeren dat zou jij toch moeten weten Big Bear. Misschien beter als je je instellingen nakijkt, misschien dat je kleuren in photoshop verkeerd staan of in TXD Workshop bij de output. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ow, maar dat kan wel Jorge, het is al zolang geleden dat ik TXD Workshop heb gedownload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.