Jump to content

Textures andere kleur

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ben nu voor een mod textures aan het bewerken, alleen ineens als ik op Export druk en ze in een map zet, en ze open in PS zijn ze een andere kleur.

Kan iemand helpen?

Geplaatst:
haal je ze uit de TXD?

en naar welk formaat export je ze?

Ik gebruik TXD Workshop en exporteer ze als BMP. En als ik ze open in PS dan worden ze een andere kleur of vervormen ze helemaal :? Eerst had ik nooit last van dit probleem, het ging ineens... Misschien dat dat menu rechtsonder er iets mee te maken heeft?

Geplaatst:

probeer ze eens in TGA de exporten en dan in ps openen... kijken wattie dan doet

ik weet niet welke versie je gebruikt van TXD worksop, maar ik gebruik 3.4 iipv 3.5 want 3.4 is naar mijn mening een stuk stabieler.

ik had iig problemen met 3.5, maar niet zoals jou

• 3 weken later...
Geplaatst:

Je hebt al uitleg gehad maar hier ff andere manier.. ;)

Als BMP exporteren met Paint als BMP opslaan en dan open met psp dan is ie perfect ;)

Geplaatst:

whaha check je videokaart een op stof ofzow, het kan zijn dattie veel te warm werd en artifacts ging geven :bonk:

cheers, :bier: Mike

Geplaatst:

;) Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop.

Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen.

Geplaatst:
;) Instaleer TXD Workshop eerst maar eens opnieuw DP, er komen namelijk heel veel problemen voor bij de TXD Workshop.

Anders moet je ook kijken of je hem wel op SA heb staan helemaal rechtsonder in de tXD Workshop, dit kan namelijk ook erg goed helpen.

TXD Workshop kan je niet installeren dat zou jij toch moeten weten Big Bear.

Misschien beter als je je instellingen nakijkt, misschien dat je kleuren in photoshop verkeerd staan of in TXD Workshop bij de output.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...