T@rget Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Hey het is mogelijk om een eigen achtergrond in het MTA hoofdmenu te krijgen kijk zo ziet het er uit Wat ben je nodig Paint Shop Pro (niet als je al een .png afbeelding hebt) een .png afbeelding MTA:SA Hoe moet het Je gaat naar de map waar je Grand Theft Auto: San Andreas hebt geinstalleerd (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) daar staat een map MTA ga daar heen daar staan ook weer allemaal dingen klik op de map datafiles ga daar naar imagesets daar zie je background.png staan kopieer die naar een mapje (bijv. backup) nu moet je je .png afbeelding die je als achtergrond wil in de map zetten waar de orgineele background.png ook staat verwijder de orgineele background.png (niet de backup!) nu rename je het de .png afbeelding die jij wilt naar background dan start je je MTA en geniet je van je achtergrond Vee suc6 er mee P.S. je krijgt geen gezeik met de cheat protection hoor Reageren
Azer Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 was al bekend voor mij , meer bestanden zijn trouwens aan te passen (zoals het chatscherm). Reageren
Jarno Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Het MTA team is tegen modificaties en dat staat ook beschreven in hun EULA. Bewerkt: 20 februari 2006 door Jarno Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het MTA team is tegen modificaties en dat staat ook beschreven in hun EULA. Inderdaad. Ik dacht al mag dat ? Reageren
T@rget Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 oh ja ik weet niet het is maar een andere achtergrond maar als het niet mag verwijder het topic dan maar Reageren
Azer Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Het MTA team is tegen modificaties en dat staat ook beschreven in hun EULA. Inderdaad. Ik dacht al mag dat ? het mag niet, maar omdat MTA gratis Software is kan er iig geen rechtzaak tegen je begonnen worden Ach en zo moeilijk zal het MTA team hierover niet gaan doen hoor, hadden ze het maar beter moeten afschermen Reageren
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Het was al bekend bij mij.. maar het Orginele Achtergrond vind ik nog het mooist Maar veel suc6 met MTA Room Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Menu achtergroind veranderen, dat noem ik niet echt een modificatie dat niet mag Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Is wel coo.l Thx T@rget ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.