Jump to content

Garage in San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een klein probleempje met die garage die je krijgt in San Fierro kijk ik wil een auto eruit pakken gaat de garage deur niet open of het duurt heel lang ik heb deze auto,s erin staan:Landstalker,Zr500,Fcr900 en een freeway.

Ps Ik heb het spel op de ps2.

Geplaatst:

Als je voor die deur staat en hij gaat niet open, dan moet je even op start drukken en dan weer terug naar het spel. Je zult zien dat de garagedeur wel opengaat dit keer.

Veel succes.

Geplaatst:

Dit heb ik ook wel eens. Dat betekend dat je de auto's niet goed geparkeert hebt. Dan staan ze bijvoorbeeld met de achterkant van de auto precies in de garage deur. Dan zit dus de deur in de auto en wil hij soms niet open. Het beste is dus de auto's er even uit te rijden en dan er goed inrijden, zorg dan ook voor voldoende ruimte tussen de deur en de auto's in je garage!

Ik hoop dat het je lukt, succes GTa-lief!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga het proberen ik edit zo meteen het resultaat.Edit:Het is gelukt bedankt Ruurd en General Lee.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

@ hierboven:SPAMMER!!

en@ iedereen: Maar ik heb een tip: Als je een auto er niet meer uit krijgt moet je erop springen, naar de muur achter in de garage lopen en de auto eruit duwen. Veel plezier nog ;)

Geplaatst:

hehe!

dat hadden ze aldoor denk ik! :D

Moet ik bijna altijd doen, anders krijg ik ze er niet uit!

Soms gaan je autos ook weg als ze te dicht bij de deur staa.

Geplaatst:

In SF garage had ik 5 auto's staan ik ging saven wilde een auto pakken en er waren er nog maar 2 over...hoe kan dit?

Geplaatst:

Dit komt omdat de garage maar 'n bepaald aantal auto's opslaat, dus die twee auto's die je nog hebt... tenzij je een mod download, dan lukt het wel... mar daar heb ik geen verdere info van fzo

Geplaatst:

ik had door dat de mestee gargage geen limet hebt voor auto,s heb er zo hellemaal voll gezet to dat er echt niks meer ik kon.(heb zelf een moter op een auto gezet en de duer bleef gewoon opgegaan al ik er nog een auto in wilden zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...