michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Auto: Het busje van die ene die je een jetpack laat stelen (die oude gast): met dat busjes kun je niet eens een steile weg op. Motor: Pizzaboy: ongelooflijk traag en ziet er ongelooflijk oncool uit Vliegtuig: dat vliegtuig waarmee je moet vliegen in een missie bij zo'n vliegtuigje, waar je 10 min hebt om naar ergens te vliegen en terug, en waar je laag moet blijven. Savehuis: Dat zijn er veel, alle hotels in las venturas Wapen: stok van politie: die pak je automatisch op, ook al heb je iets beters zoals een knuppel Radiostation: Ik let niet op welk station ik luister, ik stap gewoon in een auto Vriendin: Ik heb nog maar alleen met denis gedated Stad: Las venturas Missie: Dat zijn er veel Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Auto: Club (ik heb een hekel aan Volkswagen Golf, die is zo ... ) Motor: Freeway Vliegtuig: Nevada (dat ding komt amper van de grond) Boot: Marquis (veel te groot en absoluut niet wendbaar) Savehuis: Catalina's hut Wapen: Nightstick (neem toch gewoon een knuppel) Radiostation: WCTR Vriendin: Millie Stad: Badlands Missie: Quarry missies Bewerkt: 3 april 2007 door Big Boss Reageren
Squidward Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Auto: Broadway Motor: Wayfarer en Faggio Vliegtuig: De straaljager Savehuis: Alle hotels in LV Wapen: Een gewone pistol die de politie altijd heeft Radiostation: SF-UR, saaie trance-dance met die irritante alienstem Vriendin: Denise Stad: Las Venturas, op een of andere manier vind ik hem erg saai. Missie: Die eerste van Jizzy Bewerkt: 3 april 2007 door Squidward Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Auto: Whasinton Motor: freeway Vliegtuig: hydro het lukt niet om daar snel mee te vliegen bij mij Savehuis: Catalina's hideout Wapen: Remote dinges waarmee je dingen kan laten ontploffen Radiostation: los santos Vriendin: Kattie Stad: Las Venturas Missie: Alles van catalina en zero Reageren
The_Cat Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Auto: Lowriders Motor: Geen enkele Vliegtuig: Geen enkele Savehuis: Alle zonder garage Wapen: Wandelstok Radiostation: Playback fm Vriendin: allemaal Stad: geen enkele Missie: end of the line: dat je sweet moet proberen te redden van de brandweerwagen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Auto: ZR-350 Motor: 400tje Vliegtuig:DoDo Savehuis:hotels in Las Venturas Wapen: zijn alleen maar leuke van xD Radiostation:WCTR Vriendin:Michelle! Stad:LV Missie:geen ik dank u G-D Reageren
Mesut Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Auto: Super GT omdat hij f*king irritant rijd Motor: Pizzaboy, sloom/lelijk Vliegtuig: Beagle, KAPOTDOM/LELIJK/MOGOLISH/ Weet ik veel, echt die vliegtuig haat ik zo Savehuis: Die ene die op een boerderij lijkt Wapen: Country rifle ofso Radiostation: Playback FM, Radio X, CSR..., Mastersounds, K-tah ofso... Vriendin: Katie Zahn Stad: San Fierro Missie: Zero missies Bewerkt: 3 april 2007 door Bling Lettertype veranderd naar normaal Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Auto: Romero (Hearse) Motor: HPV900 (ofzoiets) Vliegtuig: Skimmer Savehuis: Hotels in LV Wapen: Sawn-off shotgun als je er 2 hebt Radiostation:WCTR Vriendin:Michelle! Stad: San Fierro Missie: Farrewel My Love! Reageren
bus Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Auto: perennial Motor: wayfarer Vliegtuig:dodo Savehuis:palemino creek Wapen:boksbeugel Radiostation: Vriendin:denise Stad: las venturas Missie:??? Reageren
Suburban Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Auto: Perennial Motor: Wayfarrer Vliegtuig: Dat watervliegtuige ( ben de naam kwijt ) Savehouse: Pirates in men's pants Wapen: Gummistok Radiostation: Playback FM Vriendin: Denise Stad: Badlands Missie: Supply Lines Reageren
Aeroplane Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Auto: Linerunner Motor: Wayfarrer Vliegtuig: Hydra Savehuis: Catalina's House Wapen: 9mm Radiostation: Radio Los Santos Vriendin: Michelle Stad: Las Venturas Missie: Supply Lines Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Auto: Tractor(weet de exacte naam niet) Motor: Freeway Vliegtuig:Dodo Savehuis: Ergens in badlands(weet de exacte naam weer niet ) Wapen:Molotov cocktail Radiostation:Radio X Vriendin: Millie Stad: Red county(dat dorp naast mt. chiliad) Missie: Catalina missie's Reageren
Neville Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Auto: Regular cars Motor: Faggio Vliegtuig: Dodo Safehuis: - Wapen: Handwapens (Met uitzondering van knife en Katana) Radiostation: - Vriendin: Millie Stad: San Fierro Missie: Supply Lines/Air Raid/New Model Army en nog wat kl*te[/font] missie's Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Auto: caddy Motor:geen Vliegtuig:dodo Savehuis:woestijn Wapen:pistol Radiostation:sf-ur Vriendin: Stad:geen stad maar platteland Missie:zero Bewerkt: 6 april 2007 door Bling Onzinnig plaatje verwijderd Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Auto:Tug Moter:Quad Bike Vliegtuig:Dodo Save House:Whetston ergens op een heuvel Wapen:Bloemen Radio Station:WCTR Vriendin:Helena Swartzbank of zoiets Stad:Area 51 Missie:Suppley Lines/N.O.E./Flying School Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.