Jump to content

Overval lukt niet


keesonline17

Recommended Posts

Hallo,

Deze winkel geeft geen geld:

Image:ODD_SR14.JPG

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:ODD_SR14.JPG

De rest wel hoe kan dit in godsnaam?

Ik doe zover ik weet alles goed...

Ik loop naar binnen.. richt het geweer op zijn hoofd en even later bukt hij en gaat het alarm af.

Ik krijg geen geld.. bij de andere wel.

Gr

Bewerkt: door keesonline17
Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke van een winkelovervalling is dat het niet altijd lukt.. Soms ben je te langzaam, dan gaat het alarm al af als je binnenkomt, soms krijg je geen geld, soms krijg veel geld.

Dat verschilt gewoon elke keer..

Probeer het gewoon nog een paar keer, dan gaat het zeker weten lukken..

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke van een winkelovervalling is dat het niet altijd lukt.. Soms ben je te langzaam, dan gaat het alarm al af als je binnenkomt, soms krijg je geen geld, soms krijg veel geld.

Dat verschilt gewoon elke keer..

Probeer het gewoon nog een paar keer, dan gaat het zeker weten lukken..

Ja, dat klopt, maar het kan ook zijn dat je te dichtbij de toonbank staat. Dit heb ik ook weleens. Dan richt je naar de winkelier met een pistool, en dan legt hij (als je lang genoeg op hem richt met je pistool) tot vier keer toe pakketjes geld neer. Maar als je soms te dicht bij toonbank staat, dan verschijnt het geld niet meer op de toonbank maar dan pakt Tommy het zogezegd al gelijk op. En zo wordt het geld al bij jouw 'rekening' geschreven. Je kan het gewoon controleren door te kijken of jouw budget omhoog schiet. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn dat de winkelier per se het geld op de toonbank moet leggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kan je wel overvallen met de pc?
Er zitten maar een paar kleine verschillen tussen de ps2 en de pc versie, maar zoiets als winkels overvallen zit gewoon in beide versies. Dat moet ook wel, want je moet winkels overvallen om de 100% te halen...

Een voorbeeld van een klein verschil: Op de ps2 versie ligt traangas achter het politiebureau, en op de pc versie vind je daar handgranaten.. Op de pc versie kan je geen traangas vinden....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

kan je wel overvallen met de pc?

Er zitten maar een paar kleine verschillen tussen de ps2 en de pc versie, maar zoiets als winkels overvallen zit gewoon in beide versies. Dat moet ook wel, want je moet winkels overvallen om de 100% te halen...

Een voorbeeld van een klein verschil: Op de ps2 versie ligt traangas achter het politiebureau, en op de pc versie vind je daar handgranaten.. Op de pc versie kan je geen traangas vinden....

dit is echter NIET waar want ik heb het gevonden in de garage op de legerbasis daar staan allemaal wapen-pickups je moet wel eerst langs het dak dan die alleenstaande toren in en dan spring je er van af richting die hunter en zie je die garage met die pick-ups en tevens staan er ook een motor op het leger terrein

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...