Darth Maul Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dit si mijn laattste vraag : wil iemand een forum van ipb 1.3 maken Als dit niet mag dan sorry. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Hè Darth Maul. Ik zou je graag willen helpen om IPB te installeren, maar dan moet ik wel even je website-adres weten. Je kan hem naar mij PM'en, dan zeg ik mijn E-Mail Adres wel zodat ik je kan helpen over MSN. Dat gaat wat makkelijker want dan weet ik welke subforums ik moet aanmaken enzo. Je kan trouwens ook een aantal gratis forumhosts gebruiken, die zijn zeer makkelijk in gebruik maar niet alle opties zijn toegankelijk voor de Admin. Invisionfree Je kan ook XSBB gebruiken, dat is gratis en Nederlands, weinig reclame, maar wel PHPBB. Bewerkt: 19 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Darth Maul Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 weet iemand dan nog zo'n nederlands forum van ipb 1.3 of lager? Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Nederlands niet zo snel, je kan je dingen wel hosten op phost en lyp.nl . http://forumer.com is tevens ook een goede bron, het installeert automatisch een IPB 1.2 forum voor je. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 En is phost gratis? Reageren
Arjen Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Niet gratis, wel goedkoop. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Kan iemand dan met yethost een forum voor mij maken ik kan namelijk niet registreren en inloggen hij kan de site niet vinden. Reageren
ironmode Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) volgens mijurl] Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Hè Darth Maul.Ik zou je graag willen helpen om IPB te installeren, maar dan moet ik wel even je website-adres weten. Je kan hem naar mij PM'en, dan zeg ik mijn E-Mail Adres wel zodat ik je kan helpen over MSN. Dat gaat wat makkelijker want dan weet ik welke subforums ik moet aanmaken enzo. Je kan trouwens ook een aantal gratis forumhosts gebruiken, die zijn zeer makkelijk in gebruik maar niet alle opties zijn toegankelijk voor de Admin. Invisionfree Je kan ook XSBB gebruiken, dat is gratis en Nederlands, weinig reclame, maar wel PHPBB. Is invisionfree helemaal gratis? Bewerkt: 20 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Upstream Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) [...] Is invisionfree helemaal gratis? Ja, waarom zou het anders invisionfree heten . Maar daar zitten wel wat nadelen aan: Je kan niet meer dan 1 skin hebben. Er word reclame getoond boven en onderaan de pagina Je kan je database niet backuppen. Je kan geen mods instaleren (denk aan shop) Het is versie 1.3, die is makkelijk hackbaar Maar voor een snel en klein forumpje is het een goed alternative. Bewerkt: 20 februari 2006 door DMWTM30 Reageren
Crifox Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het is versie 1.3, die is makkelijk hackbaar Dat valt nog best mee, invisionfree is lastiger dan een gewone 1.3 Reageren
Upstream Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Het is versie 1.3, die is makkelijk hackbaar Dat valt nog best mee, invisionfree is lastiger dan een gewone 1.3 Nog altijd meer hackbaar dan een 2.x, maar ik denk dat je je daar niet zo druk om hoeft te maken. Want dat is alleen zorgen voor forums met meer dan 100 members of dergelijk. Bewerkt: 20 februari 2006 door DMWTM30 Reageren
Crifox Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Het is versie 1.3, die is makkelijk hackbaar Dat valt nog best mee, invisionfree is lastiger dan een gewone 1.3 Nog altijd meer hackbaar dan een 2.x Wedden van niet ^^ Anyway, voordat dit hele topic volledig ontspoort; Ik raad je aan of InvisionFree te gebruiken ofwel Forumer, zij hebben namelijk best goede service en het forum is makkelijk te beheren, wat erg van pas komt voor beginners. Bewerkt: 20 februari 2006 door Crifox Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Ik heb een klein probleempje ik had per ongeluk op kruisje gedrukt bij invisionfree toen ik bezig was met mijn forum nu kan ik hem niet meer terug vinden kan iemand mij helpen.Of hoe moet ik hem terug vinden. Bewerkt: 20 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.