Samurai Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb een klein probleempje ik had per ongeluk op kruisje gedrukt bij invisionfree toen ik bezig was met mijn forum nu kan ik hem niet meer terug vinden kan iemand mij helpen.Of hoe moet ik hem terug vinden. Je geschiedenis? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb een klein probleempje ik had per ongeluk op kruisje gedrukt bij invisionfree toen ik bezig was met mijn forum nu kan ik hem niet meer terug vinden kan iemand mij helpen.Of hoe moet ik hem terug vinden. Je geschiedenis? Ja maar waar vind ik dat. Reageren
Samurai Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Naast favorieten staat dat... Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Bovenin staat ergens geschiedenis en daar moet hij tussen staan Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Maar op welke pagina op de hoofdpagina kan ik het niet vinden. Reageren
Samurai Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het rode vierkantje... Zie bijlage. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Yes ik heb het gevonden sorry ik begreep jullie niet maar harstikke bedankt. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 wil iemand nog een forum voor mij maken? Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Pm me maar en leg daar alles uit, en ik maak er wel 1 voor je. Reageren
Ferre Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 wil iemand nog een forum voor mij maken? Het ligt er wel aan welke versie je wilt? Want in > Dit < Pinned Topic staat dat het alleen bij IPB 1.3 of lager mag. Maar je hebt ook phpBB. Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Je hebt 100den soorten opencourse forums somigen beter dan ipb zelfs. Phpbb heeft minder functies maar is zo veilig als wat aangezien er veel moders opzitten en als die een fout hebben ze het melden aan de crew van phbb maar je hebt ook q-bb daar heb ik wel geen ervaring mee maar die was wel vrij goed naar het schijnd. Reageren
Talietje Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 wat is de beste gratise website voor en forum te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.