Jump to content

over supple lines

Recommended Posts

Geplaatst:

zijn er geen cheats voor ps 2 om de missie te halen.

>>> Door Dizzee: Je hebt dit in het verkeerde forum geplaatst. Bij deze dus verplaatst naar SA missie hulp.<<<

Geplaatst:
zijn er geen cheats voor ps 2 om de missie te halen.

>>> Door Dizzee: Je hebt dit in het verkeerde forum geplaatst. Bij deze dus verplaatst naar SA missie hulp.<<<

Er is wel degelijk een cheat om die missie tot een goed eind te brengen. Ik denk dat deze wel werkt. Als je naar het voertuig bent gevolgen dat je wil exploderen voer je de cheat (voor PS2 zoals je vroeg) in. Deze cheats, dat alle voertuigen ontploffen. Dan zullen de voertuigen van de Red Baron ook vernietigd worden en zo kun je de missie halen.

Cheat PS2

Blaas alle auto's op die dicht bij zijn

R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 .

Als dit je vraag was, hoop ik hem goed beantwoord te hebben ;) !!

Geplaatst:
lukt niet als ik die cheat in voer dan ontplof ik zelf ook en ben ik dood

Inderdaad. Ik was even in vergissing met de andere missie "Air Raid". Daarvoor is die cheat juist goed. Uhwm, voor deze missie zijn niet echt veel tips. Misschien heb je aan de volgende regels wat.

Probeer als eerste naar het voertuig van de Red Baron te vliegen. Land achter het busje, moter, fiets. Begin nu volop te schieten. Zo kun je ze makkelijk vermoorden. Als je dat gedaan hebt vlieg je weer naar de volgende.

Wil dit truckje ook niet? Geen nood ;)

Ga gewoon verder met de andere missies. Dit is de eerste keer dat je vliegt met een vliegtuigje. Je hebt nu niet zoveel handigheid. Ga gewoon eerst alle andere missies halen, deze missies van Zero heb je niet nodig om naar het volgende eiland te kunnen. Als je op het volgende eiland komt, kun je later naar de vliegschool. Als je alle vlieglessen goed volgt en probeert kun je veel beter vliegen. Rijd weer terug naar San Fierro en je kunt de missie makkelijker halen. Je hebt nu immers meer Flying-Skill ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was in de war met een andere missie.

Daarom edit ik dit bericht maar.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

hmmm... ik zit juist aan de zelfde missie! supply lines! niet simpel! ik heb de vliegschool al gedaan, maar nog steeds is dat vliegtuigje onhandig! :duh:

Geplaatst:
hmmm... ik zit juist aan de zelfde missie! supply lines! niet simpel! ik heb de vliegschool al gedaan, maar nog steeds is dat vliegtuigje onhandig! :duh:

Klopt het vliegtuigje dat je tijdens die missie gebruikt is heel "Lenig". Hij gaat zomaar allen kant op, dus eigenlijk heel flexiebel. Je kunt het eventueel door een andere laten doen, in de savegame-aanvraag forum.

Verder zijn er natuurlijk wel wat tips, gewoon hééél vééél oefenen. Als je de eerste keer de missie neit haalt, hinderd niet. Probeer het gewoon nog eens. Je zult merken dat je vanzelf beter gaat vliegen, ook krijg je meer handigheid in andere vliegtuigen. Probeer verder gewoon achter het voertuig te landen dat je meot neerschieten. Als je erachterstaat begin je gewoon volop te schieten. Dan gaat het voertuig stuk en kun je naar de andere rijden :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...