rtinholt Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 weet iemand misschien precies wanner millie thuis is want bij mij is ze nooit thuis. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Kijk eens op wiki gta. volgens mij is ze thuis om 12 uur 's middags tot 20.00 uur 's avonds. Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Waarom post je nu weer een topic in het verkeerde forum? Het savegame aanvraag forum dient om je savegame hier neer te zetten wanneer je niet uit een missie raakt en wanneer je wil dat andere leden die voor je halen. Hopelijk ben ik nu duidelijk geweest. Moved naar general, again... Edit: Het is niet erg want ik zie dat je nog vrij nieuw bent, ik geef je alleen maar goede raad. Reageren
rtinholt Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Waarom post je nu weer een topic in het verkeerde forum? Het savegame aanvraag forum dient om je savegame hier neer te zetten wanneer je niet uit een missie raakt en wanneer je wil dat andere leden die voor je halen. Hopelijk ben ik nu duidelijk geweest. Moved naar general, again... sorry hoor Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik heb ook een hele tijd problemen gehad om millie thuis aan te treffen. Op een gegeven moment heb ik toen eerst de missies "Black project" en "Green goo" ( Van "the truth" op de het verlaten vliegveld ). Toen ik doe gehaald had, was millie plotseling wel thuis.. Ik weet niet zeker of er veband is, maar je kunt in ieder geval proberen om die twee missies eerst te doen, als je dat nog niet gedaan had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.