San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Vertel me wat jullie ervan vinden. Eventueel ook tips graag. Reageren
Froop Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik vind om het eerlijk te zeggen de sig helemaal niks. De achtergrond past niet, bij dit soort renders moet je vector doen, want hier zit geen diepte in. Ten tweede de tekst. Die staat er twee keer in, dus het is een soort toegift dat je teveel ruimte hebt. Probeer een simpel font, wat dus bij vector past. Ik kan er niet anders van maken dan een 5, maar als je er een vector sig mee maakt zal dit wel hoger worden. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Die Bart is wel leuk maar hij past totaal niet bij de achtergrond.. Nee die achtergrond zou denk ik mooier zijn als die ook cartoonstijl had. Rate 5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Jullie hebben wel gelijk, deze is inderdaad niks. Als ik hem heb verbeterd plaats ik hem hier. Thanx voor de tips. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.