roeiertje Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ik ga binnenkort een xbox360 of (misschien een ps3) krijgen. nu vraag ik me af of je extra boxen aan je tv kan doen.zodat je beter geluid hebt. deze zou ik misschien kopen. zoja hoe doe je dat? greetz roeiertje Reageren
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nu vraag ik me af of je extra boxen aan je tv kan doen.zodat je beter geluid hebt.deze zou ik misschien kopen. zoja hoe doe je dat? greetz roeiertje Ik weet niet of dat lukt met PC-speakers maar als je Surround sound wil, kan je zo een home cinema of Dolby Surround system kopen. ik ga binnenkort een xbox360 of (misschien een ps3) krijgen. Gelukzak! Ik zou de PS3 vragen. Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Offtopic: En als je de ps3 koopt zou ik wel een andere controller kopen: dit is een boomerang Ontopic: Je moest toch HDTV hebben voor de 360? Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Offtopic: En als je de ps3 koopt zou ik wel een andere controller kopen: dit is een boomerang Als dat kan natuurlijk.Ontopic: Je moest toch HDTV hebben voor de 360? Normaalgezien niet. Als je alles uit de 360 wilt halen van graphics, best wel dan. Reageren
MNC3 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Offtopic: En als je de ps3 koopt zou ik wel een andere controller kopen: dit is een boomerang Ontopic: Je moest toch HDTV hebben voor de 360? PS3 controller is lichtwel nog inverandering. Een van de reden dat PS3 nog niet op markt kan. Op E3 zouden we de echte controller te zien krijgen.maar of de vorm echt zal veranderen is af te wachten. HDTV moet je niet hebben. X360 heeft verschillende kabeltjes mee. waardoor je op pc.tv,HDTV kunt aan sluiten( dit is met premium pack) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.