Jump to content

Denise.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ze staat in het stadje Bleuberry op een ammunation. Bleuberry ligt in Badlands. Ik heb nog even een kaartje voor je gemaakt.

Dit plaatje stond nog op mijn PC. Hij is wel wat oud, ik hoop dat je het lezen kunt. Waar Helena Wankstein staat, herken je aan de paarse naam van Helena.

Verder staat de rest er ook nog op! Ik heb alleen de vindplaatsen van de vriendinnen getoont, waar ze woont kom je dan vast wel achter. Als je met haar hebt herken je haar woonhuis met een hartje op de kaart!

vriendinnen2iv.th.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou die kaart niet kloppen? Ik zie er namelijk geen verschil in als ik hem vergelijk met die die Ruurd31 gepost heeft? Alleen is de kaart op wikigta wat uitgebreider met de plaatsen waar je de vriendinnen kan ontmoeten. Maar die link klopt zeker wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze op het dak staat te schieten is ze gewoon lekker aan het trainen. Helena vind het juist leuk dat ze positieve* aandacht krijgt. Je loopt naar haar toe en kunt met haar praten. Helena zal je zelfs aanspreken. Als je dus met haar in gesprek bent, kun je positief en negatief antwoorden. Antwoord positief, nu zal Helena je vriendin zijn. Je status met je vriendin is meteen dan al 15% liefde. Je kunt dus al in haar auto rondrijden.

Verder kun je dit gewoon met elke andere vriendin ook doen. Helaas moet je wel aan een paar eisen voldoen. Bijvoorbeeld lekker vet, of heel dun. Niet gespierd.

*= Helena wil alleen met je praten als jij positief bent. Dus aan al haar eisen voldoet. Waar vind ik haar: Je moet bij Helena 25% spieren hebben een hoog sexappeal!

Als je niet weet hoe je een hoog sexeappeal kan krijgen, gebruik dan even de zoekfunctie Henk. Voer dan in "Sex Appeal" en je krijg antwoorden hoe je het hoog moet krijgen.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

En met welke knop kun je positief reageren ? :?

Als je met haar in gesprek bent, zal dat automatisch een schermpje links boven in je beeld verschijnen. Pas als "de spreker" in dit geval Helena gesproken heeft, dan pas kan CJ iets zeggen.

Op de PC kun je met Y positief antwoorden en met N negatief antwoorden.

Voor de PS2, zou ik het niet weten. Als je die wel moet weten, vraag je het hier nog maar eens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel bij de ps2 hoe je moet gebruiken...

Als er daar pijltijltjes op staat moet je 1 van die pijltjes drukken.

In Los Santos Gym Zag ik had met de ps2 gedrukt met die pijltjes

Zo kon ik ook vriendinnetjes krijgen...

Dago58x

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...