Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej, ik zoek mensen om een toekomstig project te maken, we hebben veel map makers nodig, dan kunnen we er een echte gave mod van maken,

deze mod gaat heten: Tha-ultimid-map-mod, in deze mod worden wat extra eilanden gemaakt in vc (ik wil grote eilanden maken), ook als het mogelijk is wat extra missies op de eilanden,

---------------------------INFO--------------------------------------------------------------

-De eilanden krijgen een stads sfeer

-er zullen ook auto's op de eilanden rijden

-ook komt er een geheim eiland in de lucht

Meer vertel ik wel als ik het project ga starten

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dus wij zoeken mensen die goed kunnen modden bijvoorbeeld patrickW of iemand anders

----------------------------------------------------------------------------------------------

PS in deze topic moeten geen nutteloze berichten worden gepost bijvoorbeeld dat je niet kan, wil je meedoen, zeg het dan in de topic (alleen dat)

Geplaatst:

ik kan je niet mee helpen want ik heb het heel druk :(

maar als er iets is dan waar je niet uitkomt kan ik je er wel mee helpen :)

maar ik wens je in ieder geval veel suc6 ;)

Geplaatst:

Omdat je mij met naam heb genoemd toch maar even een reactie.

Ik heb op dit moment te veel GTA projecten en te weinig teijd om er aan te besteden.

Ik ben bezig met:

* De trein en metro voor de GTA:LC mod

* Nieuwe versie van de marina carpark mod ( met nieuwe missies )

* Ontcijferen van de Savefile formaat, zodat ik er een editor voor kan maken.

Dus helaas kan ik er op dit geen bijdage aan leveren behalve advies en vragen beantwoorden die je hier op het forum stelt :)

Success met je idee....

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik wil wel meedoen.

ik kan wel goed met Moomapper omgaan en ik kan wel gebouwen en zo maken(nie zo goed texturen)

men e-mail is erwinterpstra51 (at) hotmail DOT com

ik hoor het wel als ik mee kan doen

Geplaatst:

dit is al zon oude topic het gaat niet door, ik kom altijd te vroeg met mijn ideeen

Geplaatst:

Tim jonge, je kapt over all te snel mee en begint te vaak het is de 2e mod die je niet wil afmaken maar ik ga wel helpen met een mod die Wel door gaat, VCU 1.1 gaat die wel door of was het andere Tim :blink:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...