Heej, ik zoek mensen om een toekomstig project te maken, we hebben veel map makers nodig, dan kunnen we er een echte gave mod van maken,
deze mod gaat heten: Tha-ultimid-map-mod, in deze mod worden wat extra eilanden gemaakt in vc (ik wil grote eilanden maken), ook als het mogelijk is wat extra missies op de eilanden,
Heej, ik zoek mensen om een toekomstig project te maken, we hebben veel map makers nodig, dan kunnen we er een echte gave mod van maken,
deze mod gaat heten: Tha-ultimid-map-mod, in deze mod worden wat extra eilanden gemaakt in vc (ik wil grote eilanden maken), ook als het mogelijk is wat extra missies op de eilanden,
---------------------------INFO--------------------------------------------------------------
-De eilanden krijgen een stads sfeer
-er zullen ook auto's op de eilanden rijden
-ook komt er een geheim eiland in de lucht
Meer vertel ik wel als ik het project ga starten
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dus wij zoeken mensen die goed kunnen modden bijvoorbeeld patrickW of iemand anders
----------------------------------------------------------------------------------------------
PS in deze topic moeten geen nutteloze berichten worden gepost bijvoorbeeld dat je niet kan, wil je meedoen, zeg het dan in de topic (alleen dat)