Phixion Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Hallo, Heeft iemant een idee of je het ook mogelijk kan maken om de pimping missies zoals bij de 'Broadway' ook bij andere auto's kan doen. dat lijkt me heel erg gaaf namelijk Alvast Bedankt, Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 zul je moeten leren coden Reageren
Phixion Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ik vroeg om een uitleg.. meestal krijg je dat hier wel... wat is dat dan voorn grapje? hmm.. Zal wel.. misschien iemant die je echt helpt? Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hey Het kan wel.. ( niet dat ik het kan) het is 1 van het moeilijkste wat erbij zit maar je hebt er Programma voor nodig waar je auto's mee kan opennen het zelfde programma heb je nodig bij spawn dingen volgens mij zo kan je bijvoorbeeld bij zown auto verwissel je het .. Dan lukt het wel Als je het nog niet snapt .. Kijk je Of er Tuts zijn! Greetz Gio Veel Plezier op GtaForum Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je had dit beter kunnen vragen bij SCM-hulp! Want dit is iets, dat je de SCM verandert. (Main.SCM) Veel succes! SSX-Breaker....... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.