kadee Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hoi iedereen ik zit met een vraag kan iemand mij zeggen wat renderen is want ik ben nieuw hier op het forum en ik zou heel graag sigs kunnen maken daarvoor heb ik nu photoshop cs 2 maar ik snap er niets van kan iemand mij andersneen beetje uitleg geven Reageren
RedNeck Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 renderen is dat je een plaatje uitknipt met bv de polygonal lasso tool zodat je de achtergrond weg haalt je moet steeds stukje bij beetje het plaatje opranden met uitgeknipte stukjes Reageren
Dizcid Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 hier is een tutorial over renderen erg handig. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12222 Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 het akan ook met de pentool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.