Pietje308 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ey ik heb een klein probleemke ik zou graag nog eens met een dumper rijden maar ik vind hem niet. ze zeggen dat ej het kan vinden in de querry nabij las venturas maar hij spawned daar niet. Kan er iemand mij helpen of een cheat geven voor een dumper??? :$ Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je vind de Dumper nadat je volgens mij de 5de Quarry Missie hebt gedaan, ik kan er 1 naast zitten. Voor meer informatie, bekijk ook even WikiGTA. Reageren
BaasB Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Weet je zeker dat je alle quarry missies hebt gedaan? En ik heb even op GTAgames.nl gekeken, maar een cheat om een dumper te spawnen kon ik niet vinden. Het is wel raar, als je echt alle quarry missies gedaan hebt, moeten er een dumper & een dozer bij de quarry staan. Misschien zit er een krasje op je DVD ofzo? En anders, als je echt héél graag in die dumper wilt rijden, moet je de N00bmode maar downloaden. De N00bmode is een mod waarmee je alle wapens kan spawnen, alle voertuigen kan spawnen, dingen in kan stellen zoals onsterfelijkheid, en nog véél meer. Hier kun je meer informatie over de N00bmode vinden, en hem (als je wilt) downloaden: klik. Ik hoop dat het toch nog lukt met die dumper. En anders kun je nog even goed je DVD schoon maken. En als dat ook niet werkt, kun je de N00bmode altijd nog downloaden. Veel suc6 ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 19 februari 2006 door BaasB Reageren
Pietje308 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 dankje voor jullie medewerking dit was een snel antwoord zo'n goeie forum nog eens bedankt voor de info dit mag nu wel gesloten worden Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) eens bedankt voor de info dit mag nu wel gesloten worden Er mag eigenlijk niet om slotjes gevraagd worden. En dit topic kan openblijven zodat mensen die nog een vraag over de dumper hebben hem hier kunnen stellen ipv een topic aan te maken !!! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Wel, Ik heb het probleem: ik heb alle missies gedaan van die mijn maar toch kan ik die wagen niet krijgen en men vriend die ook alle missies heeft gedaan wel! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja, dat probleem had ik ook, maar er is jammer genoeg niet veel aan te doen. Het enigste wat je kan doen is een new game starten, de quarry missies opnieuw doen, en kijken of ie er dan wel is. Wat je ook kan doen is als je de noobmode hebt dat je dan de Dumper gewoon kunt spawnen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Tja, Kan het zo'n bugg zijn als je ergens saved dat je hem niet meer hebt zoals: Madd Dogs Crib -> dan kan je niet meer basketten. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Nou dat lijkt me sterk. Want ik had nog nooit gesaved in Madd Dogg Crib en de dumper was evengoed weg. Maar het is gewoon één of andere rare bug. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Nou dat lijkt me sterk.Want ik had nog nooit gesaved in Madd Dogg Crib en de dumper was evengoed weg. Maar het is gewoon één of andere rare bug. Het moet mij weer over komen! Kan ik het niet ongedaan maken door een file te veranderen? Met een van iemand die dit probleem niet heeft. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Nou, als je het op de PC speelt, kan je misschien wel iets veranderen ja. Maar zoals ik al zei, download de noobmode en je kunt de Dumper gewoon spawnen. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 de dumper staat ook bij de vuilverbranding of vuilnisplaats ik wee nie wta dat is maar daar staat een dumper cement drucken en een takelwagen en een glendale Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Nee, dat is geen Dumper, dat is een Dozer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.