Jump to content

goed nieuws voor al de psp gebruikers

Recommended Posts

Geplaatst:

klinkt goed ik had over dit apparaatje al eens iet gezien op tv een man die op zijn kantoor zat en een race spel speelde en zijn baas kwam binnen en hij schakelde snel over naar het nieuws van 7 dus het lijkt me best handig :D

Geplaatst:

Svenie deze reclame heb ik ook al gezien. Die man die dat spelletje zit te doen lol.

Maar ik heb goed nieuws voor je ! Op de site van VTM kan je Gratis Software downloaden en dan kan je het nieuws bekijken.

Voor deze software heb je minstens 120 MB nodig op je PSP Stick, maar het is gratis.

@ 1 ding vind ik dom aan die reclame, op het einde zeggen ze ''eindelijk een GOEDE reden om een PSP aan te schaffen'' dus ze maken de PSP alleen zwart en bedoelen dat hij voor niets goed is.

Geplaatst:
nee hij gaat max. 40 euro kosten :sigaar:

Dan koop ik hem waarschijnlijk, als er meer details zijn zoals benodigde MS-ruimte enzo.

@Giorgio: Wat verwacht je, VTM is stom. Met al hunne zever :duh:. Ik heb die reclame wel nooit gezien (omdat ik geen VTM-kijker ben).

Geplaatst:

klije vraag, waar maakt dat tv chuner ding verbinding mee? zijn het signalen in de lucht? (zoals een mobiele telefoon) of kan het alleen op bepaalde plekken en moet je er dus een uitzender voor in huis gebruik bij kopen (zoals een router..) :?

Geplaatst:
Cool!

Maar hoeveel zenders heb je dan?

Ik denk dat je geen vaste zenders hebt, zoals zo'n radio met een tunewieltje (om de zender te verzetten) tenzij je dat wel kan programmeren (ik hoop het).

Geplaatst:

:duh: miss. ken je schootelantene voor de tv inplaats van kabel awel da is szoiets aleen int klein dus je kan alle zenders die je op schootelanten kan zien kan je dan ook op psp zien en je kan het overal zien want je kan overal in belgie en nl anten ontvangen en GRATIS dus :? wa zo moeilijk doen is ga het ZEKER kopen

ps : het komt ook voor nintendo ds uit maar hoe en waneer weet ik niet ;)

Geplaatst:
Svenie deze reclame heb ik ook al gezien. Die man die dat spelletje zit te doen lol.

Maar ik heb goed nieuws voor je ! Op de site van VTM kan je Gratis Software downloaden en dan kan je het nieuws bekijken.

Voor deze software heb je minstens 120 MB nodig op je PSP Stick, maar het is gratis.

@ 1 ding vind ik dom aan die reclame, op het einde zeggen ze ''eindelijk een GOEDE reden om een PSP aan te schaffen'' dus ze maken de PSP alleen zwart en bedoelen dat hij voor niets goed is.

Kan je die site eens naar mij pb/pmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...