Crappy-Apple Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ja je hoort het goed binekort tv op je psp sony heeft al een tijd geleden bekend gemaakt dat je binekort een tv tuner voor psp kan kopen meer nieuwsw morgen hier zijn alvast 2 screens http://pspupdates.qj.net/psptvtunermodule189237.jpg http://kingplayer.blogstation.fr/images/medium_tuner_psp.jpg Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Zalig, een tv tuner. Hopelijk kost dat ding niet te veel (waarschijnlijk wel dus ) Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 nee hij gaat max. 40 euro kosten Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 klinkt goed ik had over dit apparaatje al eens iet gezien op tv een man die op zijn kantoor zat en een race spel speelde en zijn baas kwam binnen en hij schakelde snel over naar het nieuws van 7 dus het lijkt me best handig Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 En kan je daarmee dan TV kijken ofzo? Dan koop ik die stick zeker weten! Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Svenie deze reclame heb ik ook al gezien. Die man die dat spelletje zit te doen lol. Maar ik heb goed nieuws voor je ! Op de site van VTM kan je Gratis Software downloaden en dan kan je het nieuws bekijken. Voor deze software heb je minstens 120 MB nodig op je PSP Stick, maar het is gratis. @ 1 ding vind ik dom aan die reclame, op het einde zeggen ze ''eindelijk een GOEDE reden om een PSP aan te schaffen'' dus ze maken de PSP alleen zwart en bedoelen dat hij voor niets goed is. Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 nee hij gaat max. 40 euro kosten Dan koop ik hem waarschijnlijk, als er meer details zijn zoals benodigde MS-ruimte enzo. @Giorgio: Wat verwacht je, VTM is stom. Met al hunne zever . Ik heb die reclame wel nooit gezien (omdat ik geen VTM-kijker ben). Reageren
SamShine Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Cool! Maar hoeveel zenders heb je dan? Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 klije vraag, waar maakt dat tv chuner ding verbinding mee? zijn het signalen in de lucht? (zoals een mobiele telefoon) of kan het alleen op bepaalde plekken en moet je er dus een uitzender voor in huis gebruik bij kopen (zoals een router..) Reageren
VforV Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Cool!Maar hoeveel zenders heb je dan? Ik denk dat je geen vaste zenders hebt, zoals zo'n radio met een tunewieltje (om de zender te verzetten) tenzij je dat wel kan programmeren (ik hoop het). Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 miss. ken je schootelantene voor de tv inplaats van kabel awel da is szoiets aleen int klein dus je kan alle zenders die je op schootelanten kan zien kan je dan ook op psp zien en je kan het overal zien want je kan overal in belgie en nl anten ontvangen en GRATIS dus wa zo moeilijk doen is ga het ZEKER kopen ps : het komt ook voor nintendo ds uit maar hoe en waneer weet ik niet Reageren
Dogwatch Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Svenie deze reclame heb ik ook al gezien. Die man die dat spelletje zit te doen lol.Maar ik heb goed nieuws voor je ! Op de site van VTM kan je Gratis Software downloaden en dan kan je het nieuws bekijken. Voor deze software heb je minstens 120 MB nodig op je PSP Stick, maar het is gratis. @ 1 ding vind ik dom aan die reclame, op het einde zeggen ze ''eindelijk een GOEDE reden om een PSP aan te schaffen'' dus ze maken de PSP alleen zwart en bedoelen dat hij voor niets goed is. Kan je die site eens naar mij pb/pmen Reageren
Samurai Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Dus met dit ding kan je gewoon tvzenders zoals vtm en één en vt4 bekijken? VET Reageren
Dogwatch Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Mjah het lijkt mij ook wel vett Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.