Jump to content

Mijn RA2 mod

need my speed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een mod voor RA2 gemaakt...Dit zit er allemaal in:

-Elite IFV fires medusa missiles

-GI cost $100

-Flak Trooper cost $250

-Flak Trooper fires grenades

-Flak Track fires upgraded grenades (believe my when i say that it is real powerfull)

-Flak Track now cost $1000

-Flak Track's speed is now 7 (was 8 )

-You now need an Battle Lab to build the Flak Track

-IFV cost $800

-Black Eagle's fires now a Prism Beam

-Black Eagle's fly exactly as fast as Harriers

-Back Eagle's can fire 2 Prism Beams, then he must return to the Airport to reload

-Harriers can fire 5 missiles, then he must return to the Airport to reload

-Soviet MCV armed white an M60

-Allied MCV speed upgraded

-Max money to start white is now $34.000

-Min units to start white is now 0

-Max units to start white is now 100

-When Sniper is elite, he's invisible at the radar

-SEAL buildable for Allieds

-Chrono Commando, Chrono Ivan, Yuri Prime and PSI Commando buildable for Allieds and Soviets

-Chrono Commando, Chrono Ivan, Yuri Prime and PSI Commando have new prices

-When SEAL is elite, he's invisible at the radar

-When Tanya is veteran, she heals her self

-Allied paradrop: 3 GI's, 3 SEAL's, 1 Engineer

-Soviet paradrop: 5 Conscript's, 2 Yuri's, 1 Engineer

-Crazy & Chrono Ivan can detonate his bombs

-If you sell something, you recover 100% of the orginal price

-Ore (tibirium) grows now in 1 minute (first it was 5 minutes)

-Harrier's / Black Eagle's reload now in 1 minute (first it was 3)

-Lightning Storm damage is now 200 (was 250)

-Now there random storms appear

-Now the Prism Towers can have max 100 Prism Towers to support (was 8 )

-Spy shut down power for 1 minute (900, was 1000)

-You now take 25% of the cash that you stolen white a Spy

-When you build an Ore Purifier, it bring's 100% more money (was 25%)

-When you pick up a crate, you gets $7500 (was $5000)

-Goodie crates appear in 1 minutes (was 3 minutes)

-Tanya, SEAL's, and Attack Dogs can also go in an building (first allonely the GI's and Conscript's)

-Allied's can now start white SEAL's, IFV's, GI's, Chrono Commando's

-Soviet's can now start white PSI Commando's, Conscript's, Terrorist's, Chrono Ivan's

Construction Vehicle Excavator buildable, it deploys in an bunker

-NightHawk Transport buidable when you have allonely an War Factory

-NighHawk cost $700

-Damage of the NightHawk Gun upgraded (was 40, now 70)

-Flak Cannon buildable for Allieds

-Flak Cannon gives less damage (was 40, now 35)

-Flak Cannon cost $500

-Patriot Missiles cost now $1500

-Patriot Missiles gives more damage (was 75, now 100)

-Patriot Missiles fire faster (was 100, now 115)

-Patriot Missiles haves an greater range (was 12, now 15)

-Patriot Missiles buildable when you have build an Battle Lab

-Patriot Missiles better armored (was 900, now 1100)

-Cuban can build SEAL's

-Terrorist buildable for the Soviet's (not allonely for Cuban)

-You now can capture the super weapons (Nuclear Missile, Iron Curtain, Chronosphere, Weather Control Device)

-Amphibious Transport (Allieds) can carry 20 passengers

-Amphibious Transport (Allieds) is faster (was 6, now 7)

-Amphibious Transport (Allieds & Soviets) cost $1000 (was $900)

Er komt nog meer in, dit is pas de béta. Ik heb alleen dingen aangepast waarvan ik weet wat ik aanpas (ik ben 10, dus ik kan nog niet zo goed engels, dus het is voor mij een stuk moeilijker om heel dat spul te begrijpen)

Bugs tot nu toe:

-Als je een Excavator bouwt en je laat hem deployen in een bunker, zal die bunker onzichtbaar zijn. Dit kan je oplossen door er mannen in te stoppen, en ergens op te schieten.

Hier kan je hem downloaden:

http://rapidshare.de/files/13648529/rules.ini.html

Hoe kan je trouwens het icoon van iets aanpassen (dus in bijvoorbeeld de Infantry Tab heb je een plaatje van een Engineer staan, als je er op klikt word dat vakje blauw, en word hij getraind. Maar voor de Excavator is geen orgineel plaatje, en er saat dus als plaatje het RA2 logo met daarbij MISSING: CAMEO...Dat wil ik dus veranderen, maar hoe doe je dat?

Rate hem please.

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Zelf gemaakt?

Denk het niet...

Ik vond hem al op andere sites+je kon toch niet zo goed Engels?

Waarom is dan je beschrijving wel in het Engels?

Vraag 1:

Ja

Vraag 2:

Ga dat dan maar nog is na checken want ik heb hem nog nergens behalve hier neer gezet, en ik heb gebruik gemaakt van een vertaal machine (en wat improviseer werk, want ik vertrouw zo'n machine nooit 100%).

Vraag 3:

Omdat ik goed genoeg engels ken, en omdat ik de hele versie op een engels forum wil zetten, dan kan ik maar beter gelijk aan een vertaling beginnen, niet? Verder informatie, zie vraag 2

Vraag aan jou:

Waarom zal ik mijn mod hier zetten als ik hem van een andere site heb? Zo loop ik alleen de kans om mijn Megaledenschap te vergooien, want ik weet heus wel dat dat niet getolereerd (is dat een woord) word. :Y

Geplaatst:

Excuses aanvaard. :bonk:

Moeilijk niet echt, aleen veel uitzoek werk. Vooral die Excavator in een bunker laten deployen heeft me wat werk gekost, maar het resultaat mag er zijn...En het is leuk, een dosis geupgrade units te hebben. Zeker nu je gewoon de Yuri Prime, de Chrono Commando, de Chrono Ivan, de PSI Commando, en de...*DRUM ROLL PLEASE* SEAL kan bouwen! :D Het resultaat van de Flak Track en Flak Trooper is ook leuk (kwa wat ze afvuren), en de Medusa Missiles van de IFV zijn niet tegen te houden! Tanya of een Attack Dog in een huis laten gan is ook goed gelukt, maar het leukste effect heeft toch wel de Black Eagle, het ziet er ongeloofelijk cool uit als die hun Prism stralen af vuren! :D Al met al ben ik wel trots op m'n zelf. :D Ook is het leuk als er oppeens een Weather Storm los barst! :D Tevens heb ik nieuwe super wapens gezien, iets met vuur...Maar ik heb geen idee hoe ik dat aan zet (dus dat je dat kan gebruiken). En, ik heb ook nog een niuwe unit ondekt die helemaal niet in het spel voorkomt, maar over powered is (als ik het verhaaltje een beetje goed begrijp). Ook ben ik van plan de Light Tank en de Howitzer in het spel te laten voorkomen...

Geplaatst:

Kun jij ook nieuwe missies maken, want ik ken al die missies uit m'n hoofd. Verder lijkt het me wel een leuke mod.

Ik vind het ook een erg goed spel, de een na beste C&C. Yuri's Revenge vind ik beter, maar die heb ik niet. :N

Ik heb nog wat ideeen wat betreft Spy in Battle Lab stoppen.

Allied Spy infiltrate an Allied Battle Lab=Chrono Eraser

Dit is de Chrono Legionaire, met een andere naam.

Allied Spy infiltrate an Soviet Battle Lab=Tesla Commando

De Tesla Commando is een SEAL met een Tesla Gun, hij kan zwemmen, en zijn Tesla Gun is net zo krachtig als die van de Tesla Tank! Als de Tesla Commando elite is, zal hij echter niet onzichtbaar worden op de radar.

Soviet Spy infiltrate an Allied Battle Lab=Chrono Yuri

De Chrono Yuri is een normale Yuri. Yuri is goed, maar z'n zwakte is dat hij zich niet kan verweren...Dat probleem is nu opgelost! De Chrono Yuri gebruikt Chrono technologie, dus hij kan weg teleporteren!

Soviet Spy infiltrate an Soviet Battle Lab=Tesla Ivan

De Tesla Ivan is een Crazy Ivan, maar net zoals Yuri, kan de Crazy Ivan zich niet erg goed verweren aangezien z'n bommen pas na een paar seconden ontploffen. Daarom is de Tesla Ivan bewapend met een Tesla Gun, net zoals de Tesla Tank.

Zoals je ziet krijg je als je een Soviet Battle Lab binnen dringt een unit met Tesla technologie, en als je in een Battle Lab van de Allieds gaat, krijg je iets met Chrono technologie.

Maar, als je de Chrono Legionaire krijgt door een Allied Spy in een Allied Battle Lab te stoppen...Welliswaar onder een andere naam maar...Juist, de Chrono Legionaire zoals we hem kenden is nu de Erase Commando, hij is nog steeds het zelfde, maar kan niet meer teleporten.

De Soviets hebben overigens een Spy gekregen.

Geplaatst:
RA2 is Red Alert 2. Een deel van de Command & Conquer serie. Een vet spel, al zeg ik het zelf.

Aah oke, bedankt, ik heb nog de oudste Red Alert dus dan kan ik de Mod vast niet gebruiken?

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag: Met welk programma maak je zo'n mod? En nee, ik weet geen naam. Ik denk dat ik binnenkort RA2 mmaar weer ga installeren om deze mod te proberen :D .

Bezoek allereerst maar is deze site. Download daar de rules.ini. Dan ga je naar deze site en download je de XCC Mixer. Met de Rules.ini kan je bijna alles aanpassen, alleen de plaatjes en icoontjes enzo kan je er niet mee aanpassen, daar heb je de XCC Mixer voor nodig. Wat vind je van mijn nieuwe units die je kan krijgen via een Spy. Dit zijn ze nu allemaal:

Allied-Allied=Chrono Eraser, Chrono GI, Chrono Transport

Allied-Soviet=Tesla Commando, Nuclear GI, SSMCV

Soviet-Soviet=Tesla Ivan, Nuclear Terrorist, Tesla Ship

Soviet-Allied=Chrono Yuri, Prism Rocketeer, ASMCV

Chrono Transport, Amphibious Transport wih teleport option

SSMCV (Soviet Small Mobile Construction Vehicle), the Soviet MCV in an smaller version

Tesla Ship, ship that fires 2 tesla bolts

ASMCV (Allied Small Mobile Construction Vehicle), the Allied MCV in an smaller version

Tesla Commando, SEAL with Tesla Gun of the Tesla Tank

Chrono Eraser, this unit is the Chrono Legionnaire, it haves an Chrono Gun and can teleport

Chrono Yuri, normal Yuri that can teleport

Tesla Ivan, Crazy Ivan with Tesla Cannon of the Tesla Tank, not able to detonate his bombs

Chrono GI, can teleport, and is armored with anti-tank missiles

Nuclear GI, set an small Nuclear Bomb, that explodes right, so he commits suicide

Nuclear Terrorist, a faster Terrorist, armed with an Nuclear Bomb. When he attack an enemy or when he go die, the Nuclear Bomb explodes

Prism Rocketeer, an Rocketeer with an Prism Beam, it is also better armored

Als er Allied-Soviet staat moet je dus een Allied barracks hebben en een Soviet Battle Lab binnen dringen met een Spy. Ik heb de nieuwe units gebasseerd op de technologieen. De Soviets beschikken over de Tesla technologie, mind control technologie, en nucleare dingen. De Allieds daarentegen beschikken over Chrono technologie, Prism technologie, en de special forces (SEAL's, Commando's, Tanya etc). Dat voeg ik samen en er herijst een nieuwe unit. :D

*Dubbelpost*

Ik zoek leden die goed overweg kunnen met Photoshop, ik heb namelijk iconen nodig die je ziet als je de unit bouwt, en ik heb animatie nodig die je ziet als ze bewegen. PM me maar, dan zeg ik wel wat je kan doen. Je hebt Red Alert 2 nodig en de XCC Mixer. :Y XCC Mixer is hier te downloaden (http://xccu.sourceforge.net/show_frame.php?src=/utilities/).

PS: Je krijgt misschien ook wel een verassing als je mee wil doen (nieuwe béta, of een super unit gebasseerd op jou)... :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...