ViceSunshine Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik weet niet of het de juiste naam van de missie is,maar ik vermoed van wel . Het probleem zit namelijk bij het stuk waar je met de broadway de stretch moet vernietigen,ik krijg die rancher wel neer maar met de stretch heb ik wat problemen. thnx PS:ik wil wel cheats gebruiken indien nodig. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je moet proberen de Stretch zoveel mogelijk te rammen en doe er ook drive-by´s bij. Na een tijdje zal die gaan fikken en ontploffen. Heb je nog vragen? Reageren
yuso999 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je kan hem ook achtervolgen. Maak de rancher kapot, en blijf de limo achter volgen hij zal later in het water rijden net buiten de stad Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je kan hem ook achtervolgen. Maak de rancher kapot, en blijf de limo achter volgen hij zal later in het water rijden net buiten de stad Jep, dat is bij mij ook al eens gebeurt. Alleen gebeurt dit niet altijd. Zo heb je ook een bepaalde plaats met een fontijn waar hij vaak een salto begint te maken, en soms heb je het geluk dat ie dan op de kop blijft liggen. Maar zoals ik al zei, zoiets is niet gegarandeerd. Echt veel tips heb je hier niet voor. Je moet hem gewoon inhalen en drive-by's opdoen. Maar dat is al gezegd. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hoi. De missie heet Jizzy, ik heb hier ook al eens een topic over geopend. Het is echt een rotmissie ja, probeer voordat je begint voldoende SMG-Ammo te hebben, als je dat niet kan betalen (Wat niet onlogisch is) dan koop je maar een Tec-9 of een Mini-SMG, maar dan moet je zorgen dat je veel inslaat. Je moet niet direct de aanval openen op deze limo, want op het begin rijdt hij nog op een gewoon tempo, dan kun je een mooi moment uitzoeken om de Rancher (Ik weet niet zeker of het deze auto is) uit te schakelen, probeer daarna met je Tec, Mini-SMG of SMG de voorkant van de Limousine te raken, daar is hij namelijk het kwetsbaarst, je kan ook proberen om de benzine-tank te raken, maar dat is heel lastig! Succes hè! Reageren
Dago58x Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik twijfelde ook aan die missie. Ik was er al maanden mee bezig maar het lukte me... Achtervolg die 2 eerst rustig hun mogen je niet zien.. In het begin moet je rustig naar de rancher toe en knallen.. dan komt er vlam uit en dan ontploft dat rancher.. Nu komt het moeilijkste deel.. De Limo is nu wat harder.. Hij maakt wat Scherpe Bochten , Dus je moet wat goed opletten.. Als er een vlam op staat dan ontploft ie.. MISSION PASSED!!! VEel succes... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Jongens ik heb die missie net gehaald ik leg hem wel even uit. Je moet voor dat je het gebouw in gaat alle 4 de banden van die auto lek schieten. Nu zal de achtervolging een stuk makkelijker gaan. Doe geen drive by,s maar beuk telkens die auto. Met die limo. Waar hij in rijd is toch een slappe auto een limo is veel sterker. Nou die auto komt niet ver. Want je hebt zijn banden lek geschoten. Als de auto gaat vlammen. Komt Jizzy eruit en hij rent weg. Schiet hem neer. En pak zijn mobieltje op. Mission passed. Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Je kan gewoon het beste de Limo volgen aan de Huntley doe ik niks die rijd er alleen achteraan maar die schieten volgens mij wel. BTW je kan wel zien dat de auto's heel nep rijden in achtervolging, hele scherpe bochten met limo , sneller gaan als anders enz. maar nog veel Suc6 verder met de missie.... Gtaboooy Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Jongens ik heb die missie net gehaald ik leg hem wel even uit.Je moet voor dat je het gebouw in gaat alle 4 de banden van die auto lek schieten. Nu zal de achtervolging een stuk makkelijker gaan. Doe geen drive by,s maar beuk telkens die auto. Met die limo. Waar hij in rijd is toch een slappe auto een limo is veel sterker. Nou die auto komt niet ver. Want je hebt zijn banden lek geschoten. Als de auto gaat vlammen. Komt Jizzy eruit en hij rent weg. Schiet hem neer. En pak zijn mobieltje op. Mission passed. Je haalt de missie "Jizzy" en "Ice Cold Killa" door elkaar. De truc bij "Jizzy" is om de Rancher te negeren. Richt je (in het begin) alleen op de Stretch. Als deze eenmaal op het plein bij de "City Hall" is aangekomen crashed deze meestal tegen het beeld midden op het plein. Daar kun je uit de auto komen en met een AK-47/M4 de auto naar de eeuwige jachtvelden schieten. Daarna stappen alle luitjes die in de FBI Rancher zaten uit en kun je hun dus zonder veel moeite ook onschadelijk maken. Een tip voor deze missie is om gebruik te maken van de Rifle Range glitch, zodat de munitie voor de SMG boven de 9999 komt, zodat je oneindig veel ammo hebt. (de ammoteller gaat dan uit beeld) Bewerkt: 23 februari 2006 door Cesar-Vialpando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.