gta san adreas fan @ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ik heb gedaan wat ik moest doen kopieer de GTASAsf3.b naar gta sn andreas user files da is goed normaal en ik start hem op (de gta) ik doe new game druk esc dan start new game of zow dan druk op load daar staat hij ik druk op hem en hij sluit af ?? weet iemand oplossing? >>> Door BS: Scheldwoorden en spelfouten uit topic titel gehaald<<< sorry typ veel te lomp maar kan ik een andere nie sluiten dat hij er niet meer bij staat een onderwerk zoals die speedometer want die moeten weg Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Herinstaleer SA als je dingen hebt gemod zonder een backup te maken en je de mods weg wilt hebben. Wat ik vermoed is dat de Save niet werkt omdat je mod ge-installeerd hebt, dit weet ik niet zeker . Herinstalleer en kijk of het dan wel werkt . Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 dus save games doen het niet als je mods download en als ik nouw mods unistal allemaal ik heb er 40 of zow gggrrrr dan save game instaleer en dan weer al die mods instaleer? want al die mods UNISTALEEREN is wel heel erg Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Erm, kopieer je SA folder die je nu hebt en zet hem in een andere map. De-installeer SA nu. Na de deinstallatie herinstalleer je SA. Nu zou het moeten werken. Het is trouwens wel je eigen schuld dat je mods op je spel hebt gezet zonder backups te maken. Sta daar in het vervolg even bij stil. Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Voertuigen-mods maken niet veel uit, maar mods waarin MAIN.SCM wordt verandert zorgen voor problemen. Daar moet je wél new game doen. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) ik heb er ooit een patch op gedaan die de de versie veranderd ik heb alles er af gegooit en opnieuw geinstaleerd hij start de save game wel maar bij het begin da doet hij met al mijn save games ik heb al zoveel geprobeerd een of andere back up file main er bij gezet en nog nie he Bewerkt: 20 februari 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Praat is normaal man, niemand leest jouw berichten zo . Als je herinstaleerd hoef je er geen backup main bij te zetten, en anders moet je even je GTA San Andreas User Files verwisselen met die van een wel werkende SA. Dat is namelijk de enige folder die onveranderd blijft na het herinstaleren. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) dit heb ik nu allemaal bij san andreas user files staan gallery daar staan al die autos maar niet geinstaleerd met mod instal die je hier kunt downloaden dan user track gta_sa.set GTASAsf1.b GTASAsf2.b sa_ufiles.dat sa_utrax.dat replay.rep GTASAsf3.b GTASAsf4.b main.scm GTASAsf5.b Bewerkt: 20 februari 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Erm, er hoort geen main.scm te zijn in je User Files ? En ik zeg verwissel de bestanden is, niet of ik wil weten wat er allemaal inzit.. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 heb de main al verwijdert en niks verwisselt alleen dan dat me normaale save game het nu ook al niet meer doet hij begitn gewoon opnieuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.