Eli R Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Niemand zal hem vast gebruiken, wat vrij logisch is, omdat mijn naam erop staat:p, maar zouden jullie hem willen raten? Je hoeft trouwens niet te zeggen wat ik eraan kan veranderen, want, ik heb de .psd niet meer en kán er dus niks aan veranderen. Het is geen recente achtergrond, ik heb deze rond vorig jaar zomer gemaakt. Bewerkt: 19 februari 2006 door Eli R Reageren
Achille Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Het ziet eruit alsof het met paint gemaakt is + vind ik het ook nog eens niet mooi.. 5/10.. Je kan veel beter Bewerkt: 19 februari 2006 door Achille Reageren
The Mafia Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Best mooi Eli het is niet echt mijn smaak 7/10. Reageren
Johan O. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik vind hem lelijk -sorry dat ik het zeg- een 4.9/10 en totaal niet mijn smaak probeer eens wat anders... want dit is saai Reageren
Eli R Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik vind hem lelijk -sorry dat ik het zeg-een 4.9/10 en totaal niet mijn smaak probeer eens wat anders... want dit is saai Zou je kunnen aangeven wat saai is, en wat voor anders ik zou kunnen proberen? Reageren
Thabit Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik vind hem heel mooi, het heeft een mooie uitstraling, het heeft stijl, alleen zijn die kleuren net iets te fel voor mij. 9/10 mate . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.