Mpp Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Mn aller eerste hoe vinden jullie die srry de nieuwe is Weer een nieuwe (achtergrond brush) Bewerkt: 19 februari 2006 door Mpp Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Het ziet er leuk uit MPP, alleen jammer van die eerste zonder zwarte achtergrond. Je ziet namelijk op calired-skin & poporange een beetje wit bij het draad en bij het lichtje wat aan en uit gaat. Bij het zwarte achtergrond valt dat niet meer op gelukkig, alleen maakt dat het er niet mooier op voor het geheel. Verder is het een erg leuke constructie, en erg leuk gedaan met het lichtje. Die laatste sig met de brush achtergrond vind ik ook minder, het past er niet bij. Het liefst laten zoals die eerste is, maar dan even fixen met dat witte dat je op sommige plekken er omheen ziet. 7/10 Edit: Als je het echt niet meer kunt fixen probeer er dan een tech achtergrond van te maken. Bewerkt: 19 februari 2006 door .Levi. Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 De 2de is het best daar zie je die witte lijn niet 9/10. Reageren
Mpp Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 tnx voor de reacties maar kunnen jullie pleaz ook tips zetten wat ik volgende keer kan doen Reageren
Achille Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ale je met transperante Backround doe dan kan je beter niet Drop Shadow doen dat ziet er niet mooi uit ivm witte lijnen.. Voorderest die lichtje is wel mooi maar wire is een beetje mislukt en die knop is aan de ene kant groter dan de ander.. Mwah een 6'je nog veel succes bij de volgende Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 ik vind ze niet echt mooi een Tech sig moet echt alleen maar Tech en niet brush erbij zoals bij de 2e in 1e post ! 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.