Froodooo Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn nieuwe Signature van de Matrix? Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind hem niet geweldig ik weet neit wat dat witte is maar het is in ieder geval niet mooi en de tekst is ook zo opgepropt 6/10. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Oke, bedankt voor je reactie! Nog iemand anders een reactie misschien? Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik vind het een beetje zonde dat je de render zo klein hebt gemaakt. Het lijkt er zo ingepropt. Je moet ook echt even aan je tekst werken, want de laatste tijd heb je veel dezelfde teksten. En vooral tekst dat er niet bij past. Zo zie ik jou soms teksten neerzetten met een beetje outerglow (Geel achtig effect). Dat past eigenlijk bijna nooit bij sommige sigs. Die shape's die je achter de render hebt gedaan passen er niet echt bij. Je hebt de render ook een beetje te vaag gemaakt, vooral bij zijn armen. De buitenkant van je signature is ook een beetje ribbelig. Ik zie linksonder aan de zijkant van de signature een stukje eruit steken, erg jammer. Achtergrond is wel erg goed gelukt. Alleen als je gewoon de render groot had gemaakt, zodat je het hoofd goed zag, en er een mooie compositie van had gemaakt dan viel het allemaal nog wel mee. Matrix tekst vind ik wel weer goed, alleen probeer gewoon wat meer scherpte in je signature te krijgen, en iets minder rommelig (daar bedoel ik mee) dat het een beetje te druk is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.