Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Alles heb ik met filters gedaan, dit is dus geen pixelstretch van een ander plaatje. De kleuren heb ik er zelf ingebracht. Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Erg mooi Arjen mooie kleuren gebruikt mooie tekst 9/10. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik vind hem er redelijk uitzien. Het is goed gedaan dat je al die kleuren zelf heb bedacht en erin heb gezet, dat is goed gedaan. De achtergrond vind ik dus wel goed, het ziet er opzich wel grappig uit. Over de kleuren heb ik niet zoveel op of aanmerkingen, het ene moment denk ik, mooie kleuren, en het andere moment denk ik weer van niet, dus eigenlijk niet goed en niet slecht. Ik vind het effect wel leuk, die golfbeweging erin, dat ziet er leuk uit. De tekst, ja, had dat niet leuker geweest als dat meeging in de golfbeweging? Ik denk dat het dan meer een geheel zou zijn geweest, nu zit het er zeg maar 'gewoon overheen'. Over het algemeen dus redelijk tot goed. En trouwens, dat lichtpuntje in het midden is ook wel grappig! _____________________________________________________________________ Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7.5 Render: - Effecten: 8 Tekst: 7 Algehele indruk: 7.5 Voor dit ontwerp geef ik je dan een 7.6! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.