Jump to content

GTAGames server

Recommended Posts

Geplaatst:

Het valt mij erg op dat sommige spelers erg veel schelden met ziektes ik heb hier 2 screens van een speler die maar niet kon stoppen

ryder5rl.jpg

Hiervoor had deze speler nog met kanker gescholden en toen deed hij dit:

ryder26ua.jpg

Ik verwacht eerlijk gezegt dat er in gegrepen word

T@rget

Geplaatst:

Dank je T@rget voor het doorgeven en we zullen deze heer meenemen in de overpeinzingen van vandaag. Toevallig viel hij mij gisteren ook al op door irritant meedoen aan de races (verkeerde richting, moedwillig beuken etc). Helaas wordt dit taalgebruik uitsluitend gebruikt als er géén admins aanwezig zijn, vandaar dat een aantal van ons al onder schuilnamen aanwezig zijn. Deze hebben we dus helaas even gemist.

Geplaatst:
Het valt mij erg op dat sommige spelers erg veel schelden met ziektes ik heb hier 2 screens van een speler die maar niet kon stoppen

ryder5rl.jpg

Hiervoor had deze speler nog met kanker gescholden en toen deed hij dit:

ryder26ua.jpg

Ik verwacht eerlijk gezegt dat er in gegrepen word

T@rget

Target waarom pak je alleen mij, ik geef toe dat ik veel te ver ben gegaan, maar anderen hebben het uitgelokt en die zie ik hier niet. :fy:

Geplaatst:

Lance Dance: Ik wist niet dat jij Ryder bent, maar dergelijk taalgebruik wordt gewoon niet geaccepteerd op de MTA-server. En er draait altijd een log mee, dus we (althans: de eigenaar van de server = Joriz) kunnen alle gesprekken terug zien achteraf. We gaan kijken wat we met deze informatie gaan doen. Overigens was ik gisteren zelf de hele dag online onder de naam [CREW]GTA

Geplaatst:

Die anderen hebben uitgebrijd hun excuses aan geboden en zijn daarna gestopt dit kan ik van jou niet zeggen...

Geplaatst:
Die anderen hebben uitgebrijd hun excuses aan geboden en zijn daarna gestopt dit kan ik van jou niet zeggen...

Dat hebben ze dan zeker aan jou persoonlijk gedaan, ik ben vanaf vanochten 11u namelijk de hele tijd online geweest en heb er niets van gezien.

En het feit dat ik uberhaupt te ver ging was te wijten aan het feit dat anderen met het voordeden.

En inderdaad, dan blijf ik niet rustig, net zoals Dizzee (he dizz), een mens reageert nu eenmaal als hij wa toegeworpen krijgt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is helaas een standaard op teveel gameservers, merk het ook te vaak op mijn eigen servers :ch:.

Maarja het zal wel door de samenleving van tegenwoordig komen, schelden is tegenwoordig zo gemakkelijk :t

Waarschuwen helpt meestal niet meer, Mute is een handige functie, maar een Ban dringt meestal wel door ;)

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

Vooralsnog sluit ik dit topic. Het bijzonder treurige taalgebruik is genoteerd en we zullen bekijken aan de hand van de logs wat er nu daadwerkelijk is gezegd en wat niet. En vooral door wie natuurlijk. Jullie horen nader. En middels deze post zou ik ALLE gebruikers van de GTAGames-server (en ook van andere natuurlijk) dringend op het hart willen drukken dergelijk taalgebruik niet meer te gebruiken. Er zijn vaak admins aanwezig onder een andere naam en alles wordt bijgehouden in een logbestand.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...