X-TX Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Voor het eerst dat ik hier mijn signatuur post. Dit is beetje vage creatie van mij, ik weet ook niet hoe ik erop kwam om dit te maken. Maar ik vond het mooi. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik zat te denken aan Voorjaar vakantie en voorjaar in het algemeen en kwam hier uit. Na heel lang Photoshoppen en van alles en nog wat geprobeerd te hebben. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik vind het een mooi plaatje. Alleen ik vind dat groen een beetje te fel. Maar die scanlines en tekst vind ik er mooi op staan 8/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Netjes, ik zie niet veel van Photoshop van jou. Dit is eigenlijk de eerste sig die ik zie van jou, en ik vind hem er netjes uitzien. Ik vind dat groene niet te fel dat hoort zo, misschien was het nog netter om een groene border te gebruiken. De scanlnes staan er ookgoed in, netjes verwerkt. Alleen nog 1 minpuntje, je font is niet erg goed. Je gebruikt een Abstract font bij een heel andere stijl zegmaar . Je abstract lettertype past bij je foto's van hardware support maar niet bij zo een sig als dit. Nu geef ik de sig een 8.5. Reageren
Goliat Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Erg mooi, en inderdaad, dat groen hoort gewoon zo. En het het fontje zou ik zo laten, maar ik zou wel de lettergrootte wat kleiner maken. 8/10 Reageren
X-TX Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik Photoshop al heel lang, maar niet om het te showen. Zo heb ik al een hele boel sigs gemaakt maar heb ze eigenlijk nooit laten zien, alleen gebruikt als een sig hier: Zomer 2005: Zomer 2005: Ergens in de winter mee bezig geweest, nooit afgemaakt: Ooit gemaakt, nooit gebruikt: En de rest ben ik vandaag kwijt geraakt toen 1 van mijn hardeschijven kapot is gegaan. .PSD file van mijn huidige sig heb ik wel, maar geen zin om vandaag nog iets te gaan Photoshoppen. Heb vreselijk hoofdpijn, ben heel erg moe en wil alleen maar slapen maar dat ga ik nu nog niet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.