PIERRO P Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Oh wacht ze heten trailers. Maar aanhangers zijn toch hetzelfde? Reageren
Donwell Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Aanhangers zijn dingen die je achter een wagen kan hangen, zoals een karretje of een trailer (zoiets wat je achter een vrachtwagen kan hangen). Reageren
DonLeone Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Arctic trailers, Trailers waar die zwarte hopen in liggen, ik denk dat dat houtsnippers of kolen moeten voorstellen, de lege variant daarvan, en tankwagens. Ow en bedoel je ook de 'Farm Trailer'? Zo'n soort van maaiding wat achter je tractor kan hangen. Bewerkt: 3 juli 2007 door DonLeone Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Arctic trailers, Trailers waar die zwarte hopen in liggen, de lege variant daarvan, en tankwagens en die karretjes achter zo'n Baggage autootje op het vliegveld en die 'Farm Trailer' Bewerkt: 4 juli 2007 door Kaneda1 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Noem ze allemaal in een rijtje. Geen groepjes zoals: Die Baggage wagentjes op het vliegveld. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Noem ze allemaal in een rijtje. Geen groepjes zoals: Die Baggage wagentjes op het vliegveld. De volgende aanhangers bestaan:'Farm Trailer', de ploeg. 'Street Cleaner', deze is uit het spel gehaald, volgens mij ooit nog een topic over geweest. 2 'Bagage Trailers', de open en gesloten variant. De normale Vrachttrailers, volgens mij zijn er 3 varianten. Trap, deze staat o.a. op LSX(Los Santos Airport). Tankertrailer, de trailer voor achter een Tanker. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Noem ze allemaal in een rijtje. Geen groepjes zoals: Die Baggage wagentjes op het vliegveld. De volgende aanhangers bestaan:'Farm Trailer', de ploeg. 'Street Cleaner', deze is uit het spel gehaald, volgens mij ooit nog een topic over geweest. 2 'Bagage Trailers', de open en gesloten variant. De normale Vrachttrailers, volgens mij zijn er 3 varianten. Trap, deze staat o.a. op LSX(Los Santos Airport). Tankertrailer, de trailer voor achter een Tanker. Ik reken dit goed. Die streetcleaner dat was het instinkertje. De volgende vraag is voor jou Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Een omschrijving dit keer, 'Explosief goedje in San Andreas'. Rara wat bedoelt hij nu Antwoorden die er dicht bij komen: Blue Yoshi - Benzine, van bijvoorbeeld tankstation of barrel. Foute antwoorden: Blizzard - De autobom die je bij 8 Ball's Bombshop kan halen. PIERRO P - Lovejuice wat je in de 24/7 kan zien. cheetha - Het tankstation Xoomer. starwars cat - Is het spunk, op die reclame hoor je ze zeggen een explosie van smaak, er zat namelijk geen c02 in maar iets anders. OnlyGrandTheftAuto - Het goedje dat je moet stelen in de missie 'Green Goo' Kaneda1 - TNT staven in de Quarry missies. Suburban - De Satchels of de andere Bommen. Tips: Tip 1: WikiGTA hoef je niet te controleren want de vraag is zo gesteld dat hij níet op WikiGTA staat in deze content. Je zult je hersens moeten gebruiken . Bewerkt: 4 juli 2007 door VWO-er Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Een omschrijving dit keer, 'Explosief goedje in San Andreas'. Rara wat bedoelt hij nu Antwoorden die er dicht bij komen: Geen... Hints: Geen... Bedoel je soms de autobom die je bij 8Balls bombsshop kan halen. @: Of die reclame die bij de Ammu-Nation waar je granaten/explosiefen kan kopen? Bewerkt: 4 juli 2007 door Blizzard Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Nee sorry, die bedoel ik niet... EDIT: Of de antwoorden goed of fout zijn zal per PB worden doorgegeven om het maximum aantal posts niet te overschrijden. Tip 1: WikiGTA hoef je niet te controleren want de vraag is zo gesteld dat hij níet op WikiGTA staat in deze content. Je zult je hersens moeten gebruiken . Bewerkt: 4 juli 2007 door VWO-er Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dat lovejuice wat je in de 24/7 kan zien?? Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het benzine station uhh hmm mischien een easter egg. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Benzine? Van bijvoorbeeld tankstation of barrel. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Is het spunk, op die reclame hoor je ze zeggen een explosie van smaak, er zat namelijk geen c02 in maar iets anders. EDIT: zijn het de benzine pomps zelf? Bewerkt: 4 juli 2007 door starwars cat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.