Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Bedoel je die waar ook een cutscene word afgespeeld met Cesar, Kendl en CJ? Reageren
storm75 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 wat een shit vraag zeg .. ik raak altijd verdwaald als ik in die heavens ben Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hey, volgens mij is het hemel F. Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 sorry voor de late reactie Deze stacaravan heeft wel degelijk een interieur. Dit iz te zien in de missie waar Blue Yoshi het over had. : King in Exile. Hemel F en G zijn bijde fout. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Nee ook fout. Deze staat niet op WikiGTA aangegeven dus het is al een moeilijkere vraag Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) wtf, wrom ken ik die missie dan niet? Ik heb SA op de PS2 100% uitgespeeld... en op de PC heb ik gwoon 100% savegame gedownload. w8 es. volgens mij zag ik die interior via Map Editor. EDIT: vergeten te antwoorden op de vraag :S is het hemel Q? :S Bewerkt: 6 juli 2007 door Kaneda1 Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 wtf, wrom ken ik die missie dan niet? Ik heb SA op de PS2 100% uitgespeeld...en op de PC heb ik gwoon 100% savegame gedownload. Hemel C? Het is wel gokken zeg <_< Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) DINGDINGDING Dit keer gokte je op het goede antwoord Zo kan je het bereiken. Ga naar de Ganton Gym en haal het overbekende trucje uit. Vlieg nu naar de Brothel Marker. Je zit nu in hemel B. Vlieg nu naar B-Dups appartement. Een klein stukje zuidelijk zie je een Marker. Stap erin en je komt in B-Dups crackpalace. Hemel C. Vlieg nu naar de locatie zoals op de kaart aangegeven. Vlak bij het interior is de Marker naar hemel F Voor jou de volgende vraag Bewerkt: 6 juli 2007 door PIERRO P Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Noem ze allemaal in een rijtje. Geen groepjes zoals: Die Baggage wagentjes op het vliegveld. De volgende aanhangers bestaan:'Farm Trailer', de ploeg. 'Street Cleaner', deze is uit het spel gehaald, volgens mij ooit nog een topic over geweest. 2 'Bagage Trailers', de open en gesloten variant. De normale Vrachttrailers, volgens mij zijn er 3 varianten. Trap, deze staat o.a. op LSX(Los Santos Airport). Tankertrailer, de trailer voor achter een Tanker. die street cleaner staat niet in de main.scm MAAR met car spawner kan je em wel krijgen!! hier een foto die ik heb genomen: foto van 'streat clean' wel een beetje laat marach :S Reageren
storm75 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 aangezien degene niet reageerd die een vraag mag stellen neem ik hem over : In welke buurt vind je 5 noodle standjes/ kraampjes naast elkaar ?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Vraag wordt morgen gepost maar ik wil op deze vraag wel antwoord geven: China Town... Reageren
storm75 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Vraag wordt morgen gepost maar ik wil op deze vraag wel antwoord geven: China Town... zo zeg was ie zo makkelijk haha ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik maak er maar weer een vreemde vraag van: 'Wie repareert op een vreemde manier auto's?' Veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.