PIERRO P Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Verdraaid Ik ben echt niet goed in het verzinnen van strikvragen. Ja das goed. Voor jou de volgende vraag. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 yeah Next one: waar vind je dit motel? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Valle Ocutaldo geloof ik. yep dat is goed Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Even een vraag tussendoor: Hoe lang krijgt de gene die aan de beurt is ook al weer de tijd om een vraag te bedenken? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 1 tot 2 weken volgens mij. Hoezo? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik weet even geen goeie vraag te verzinnen. De eerste die dit leest mag de volgende vraag stellen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik weet even geen goeie vraag te verzinnen. De eerste die dit leest mag de volgende vraag stellen. mss een makkelijke wat staat hier dan rsaennas Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Dat is inderdaad een hele makkelijke vraag, daar staat: dan rsaennas Ik weet zeker dat ik het goed heb dus meteen de volgende vraag: Welke voertuigen kan je allemaal zien in en op het terrein van de driving school? (noem van iedere auto ook hoe vaak je hem ziet) @hieronder: Dat weet ik natuurlijk wel, maar ik geef antwoord op zijn vraag (je antwoord is dus fout). @Gostrider: Doe even serieus alsof ik je vraag niet wist, je moet gewoon sluitende vragen bedenken (ik vind je post eigenlijk een beetje naar spam neigen ). nogmaal@hieronder: Ik heb gewoon juist antwoord gegeven op de vraag hoor. Bewerkt: 10 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Hij bedoelt San Andreas <_< (denk ik) EDIT: @ GhostRider: Ok, laten we maar met Jow Tommy Vercetti's vraag verder gaan dan :/ 2nd EDIT: @ Jow Tommy Vercetti: De vraag mag dan nog zo makkelijk zijn, en dan kun je wel sarcastisch gaan doen, maar ik zou die dan gewoon fout rekenen o_O Bewerkt: 10 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 srry voor de onduidelijke uitleg maar ik bedoelde dat het gehusselt stond en je moest zeggen wat er stond :$ ze zijn in feite allebij goed De eerste van blue yoshi en jow tommy vercetti die dit leest mag dus de vraag stellen Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Hmm, niemand reageert hier meer. Even voor de duidelijkheid: Ik heb de vraag van ..::GhostRider::.. dus goed beantwoord en ik bedenk vervolgens dus deze vraag: Welke voertuigen kan je allemaal kan zien in en op het terrein van de driving school? (noem van iedere auto ook hoe vaak hij voorkomt, voor het terrein gelden natuurlijk alleen de spawnplaatsen) @hieronder: Spam... Bewerkt: 22 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Banshee: 5 Blista Compact: 1 Police: 2 Bullet: 2 Taxi: 1 Infernus: 1 En buiten het terrein een Super GT, Bullet en Hotknife. Zo zeg maar wat goed en fout is, J.T.V. O_O EDIT: @ Hieronder: Dus bijvoorbeeld dat in 1 oefening 3 Bullets zitten? Bewerkt: 22 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Ik moet je mededelen dat je 44.44% goed hebt. Je moet echt de vraag goed doorlezen en iedere auto in een oefening telt mee. @hierboven: juist ja. @hieronder: Goede poging maar helaas nog niet helemaal goed, er mist nog 1 auto. Ja, goed zo Hanneswasco, de volgende vraag is voor jou . Bewerkt: 22 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.