Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

2x Super GT: Bij City Slicking (?) en bij alle onderdelen op brons.

1x Bullet: Alle onderdelen op zilver.

1x Hotknife: Alle onderdelen op goud.

3x Infernus: The 360, Alley Oop (2x)

1x Blista Compact: The 180

8x Banshee: Whip and Terminate, Burn and Lap, Cone Coil, The '90' (3x), Wheelie Weave, Alley Oop

3x Police: Pop and Control, P.I.T. Maneuver (2x)

1x Taxi: Spin and Go

(Edit)+

1x Windsor: In een kader

1x Feltzer: Idem

1x Slamvan: Idemdito

1x Hustler: Idem

1x Monster: Idem

(Edit 2)+

1x Huntley: Naast SuperGT, alleen voor de Import/export.

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

*Dubbelpost*

Ik kan maar geen vraag bedenken dus doe ik er maar een irritante:

Wie zegt het volgende, tegen wie zegt hij/zij het en in welke missie zegt hij/zij het:

That's good news, man. Hey, what's cracking? You ready to take it to the stage again?

Geplaatst:
*Dubbelpost*

Wie zegt het volgende, tegen wie zegt hij/zij het en in welke missie zegt hij/zij het:

That's good news, man. Hey, what's cracking? You ready to take it to the stage again?

CJ zegt dat tegen Madd Dogg in de missie "A Home In The Hills"

Geplaatst:
*Dubbelpost*

CJ zegt dat tegen Madd Dogg in de missie "A Home In The Hills"

That's right!

Volgende voor jou Blauwe Jos 97!

Geplaatst:

Ok thankx.

Wil iemand anders de vraag doen, ik krijg voorlopig geen tijd om het antwoord goed te rekenen.

Wil ik wel ;)

Noem de voertuigen die je krijgt bij elke school ( dus alles goud, zilver en brons bij elke ! )

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Driving school:

Goud: Hotknife

Zilver: Bullet

Brons: Super GT

Flying school:

Goud: Hunter

Zilver: Stuntplane

Brons: Rustler

Boat School:

Goud: Jetmax

Zilver: Squallo

Brons: Marquis

Bike School:

Goud: NGR-500

Zilver: FCR-900

Brons: Freeway

In welke missie wordt er gepraat over: 'The question'?

@hieronder: Helemaal goed natuurlijk, de volgende vraag voor jou Hanneswasco.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

In de missie 'Los Desperados'.

Hier vraagt Cesar aan CJ of hij zijn goedkeuring krijgt voor met Kendle te trouwen, maar het gaat eerder over Sweet dan over CJ.

Geplaatst:

Ik stel een dagje geen vraag en er word al achter mijn g*t gezeten. :puh:

Ik weet niet echt een vraag, dus mag de eerste die dit leest een vraag stellen. Een moeilijke graag!

Geplaatst:

Ik heb geen zin om zelf een hele tekst te gaan typen waar er nog fouten in kunnen zitten dus heb ik het gewoon van WikiGTA gekopieerd... :$

Het is eindelijk weekend. Carl Johnson kan zich eindelijk ontspannen, want hij gaat de triatlon Beat the Cock doen op het einde van het strand Santa Maria Beach. Als je daar bij de rode marker staat zie je rechts een vuurtoren. Als je erin bent gelopen start je de triatlon. Als het startsignaal geklonken heeft moet je zo snel als je kunt het water inrennen. Je moet nu zwemmen door een aantal rode checkpoints. Deze checkpoints staan op de radar aangegeven als een blokje. Probeer zo lang mogelijk bij de groep te blijven. Als je de sprinttoets ingedrukt houdt, dan ga je harder zwemmen dan dat Carl normaal doet. Na een tijdje zal Carl vermoeid raken, waardoor al je tegenstanders je in zullen halen. Probeer bij ze te blijven. Na een tijdje zal het land weer in zicht komen. Als je daar aankomt zul je een mountainbike zien staan. Je moet nu nog even snel het water uitzwemmen en dan heb je 25 seconden om op de mountainbike te stappen. Nu komt het grootste deel van de triatlon, je gaat nu mountainbiken. Probeer met het mountainbiken een grote voorsprong te pakken. Als je na een lange tijd mountainbiken door de gebieden Flint County, Whetstone en Angel Pine bent gekomen, zul je uitkomen bij de snelweg die langs San Fierro gaat. Als je vlakbij de tunnel bent, moet je van je mountainbike afstappen. Omdat je tijdens het mountainbiken een flinke voorsprong hebt opgelopen, kun je nu rustig de berg oprennen richting de zendmast in Missionery Hill. Ren naar boven door alle checkpoints en probeer zo veel mogelijk af te snijden. Als een tegenstander je dreigt in te halen, moet je gaan sprinten, om zo weer een stuk van hem af te rennen. Dit moet je telkens herhalen totdat je bij de finish bij de zendmast bent uitgekomen. Als je dan als eerste aankomt, win je de prijs van $10.000,=
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...