Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) 2x Super GT: Bij City Slicking (?) en bij alle onderdelen op brons. 1x Bullet: Alle onderdelen op zilver. 1x Hotknife: Alle onderdelen op goud. 3x Infernus: The 360, Alley Oop (2x) 1x Blista Compact: The 180 8x Banshee: Whip and Terminate, Burn and Lap, Cone Coil, The '90' (3x), Wheelie Weave, Alley Oop 3x Police: Pop and Control, P.I.T. Maneuver (2x) 1x Taxi: Spin and Go (Edit)+ 1x Windsor: In een kader 1x Feltzer: Idem 1x Slamvan: Idemdito 1x Hustler: Idem 1x Monster: Idem (Edit 2)+ 1x Huntley: Naast SuperGT, alleen voor de Import/export. Bewerkt: 22 juli 2007 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 *Dubbelpost* Ik kan maar geen vraag bedenken dus doe ik er maar een irritante: Wie zegt het volgende, tegen wie zegt hij/zij het en in welke missie zegt hij/zij het: That's good news, man. Hey, what's cracking? You ready to take it to the stage again? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 *Dubbelpost*Ik kan maar geen vraag bedenken dus doe ik er maar een irritante: Wie zegt het volgende, tegen wie zegt hij/zij het en in welke missie zegt hij/zij het: That's good news, man. Hey, what's cracking? You ready to take it to the stage again? CJ zegt dat tegen Madd Dogg in de missie "A Home In The Hills" Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 *Dubbelpost*Ik kan maar geen vraag bedenken dus doe ik er maar een irritante: Wie zegt het volgende, tegen wie zegt hij/zij het en in welke missie zegt hij/zij het: That's good news, man. Hey, what's cracking? You ready to take it to the stage again? CJ zegt dat tegen Madd Dogg in de missie "A Home In The Hills" That's right! Volgende voor jou Blauwe Jos 97! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ok thankx. Wil iemand anders de vraag doen, ik krijg voorlopig geen tijd om het antwoord goed te rekenen. Reageren
Suburban Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Wil ik wel Noem de voertuigen die je krijgt bij elke school ( dus alles goud, zilver en brons bij elke ! ) Bewerkt: 26 juli 2007 door Suburban Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Driving school: Goud: Hotknife Zilver: Bullet Brons: Super GT Flying school: Goud: Hunter Zilver: Stuntplane Brons: Rustler Boat School: Goud: Jetmax Zilver: Squallo Brons: Marquis Bike School: Goud: NGR-500 Zilver: FCR-900 Brons: Freeway Reageren
Suburban Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 goed zo Jow Tommy Verceti jij mag nu Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) In welke missie wordt er gepraat over: 'The question'? @hieronder: Helemaal goed natuurlijk, de volgende vraag voor jou Hanneswasco. Bewerkt: 27 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 In de missie 'Los Desperados'. Hier vraagt Cesar aan CJ of hij zijn goedkeuring krijgt voor met Kendle te trouwen, maar het gaat eerder over Sweet dan over CJ. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik stel een dagje geen vraag en er word al achter mijn g*t gezeten. Ik weet niet echt een vraag, dus mag de eerste die dit leest een vraag stellen. Een moeilijke graag! Reageren
Rivel Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Oke dan, ik ben eerste. Wat houd de Beat The Cock race aan Santa Maria in? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik heb geen zin om zelf een hele tekst te gaan typen waar er nog fouten in kunnen zitten dus heb ik het gewoon van WikiGTA gekopieerd... :$ Het is eindelijk weekend. Carl Johnson kan zich eindelijk ontspannen, want hij gaat de triatlon Beat the Cock doen op het einde van het strand Santa Maria Beach. Als je daar bij de rode marker staat zie je rechts een vuurtoren. Als je erin bent gelopen start je de triatlon. Als het startsignaal geklonken heeft moet je zo snel als je kunt het water inrennen. Je moet nu zwemmen door een aantal rode checkpoints. Deze checkpoints staan op de radar aangegeven als een blokje. Probeer zo lang mogelijk bij de groep te blijven. Als je de sprinttoets ingedrukt houdt, dan ga je harder zwemmen dan dat Carl normaal doet. Na een tijdje zal Carl vermoeid raken, waardoor al je tegenstanders je in zullen halen. Probeer bij ze te blijven. Na een tijdje zal het land weer in zicht komen. Als je daar aankomt zul je een mountainbike zien staan. Je moet nu nog even snel het water uitzwemmen en dan heb je 25 seconden om op de mountainbike te stappen. Nu komt het grootste deel van de triatlon, je gaat nu mountainbiken. Probeer met het mountainbiken een grote voorsprong te pakken. Als je na een lange tijd mountainbiken door de gebieden Flint County, Whetstone en Angel Pine bent gekomen, zul je uitkomen bij de snelweg die langs San Fierro gaat. Als je vlakbij de tunnel bent, moet je van je mountainbike afstappen. Omdat je tijdens het mountainbiken een flinke voorsprong hebt opgelopen, kun je nu rustig de berg oprennen richting de zendmast in Missionery Hill. Ren naar boven door alle checkpoints en probeer zo veel mogelijk af te snijden. Als een tegenstander je dreigt in te halen, moet je gaan sprinten, om zo weer een stuk van hem af te rennen. Dit moet je telkens herhalen totdat je bij de finish bij de zendmast bent uitgekomen. Als je dan als eerste aankomt, win je de prijs van $10.000,= Reageren
alliedtroper Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 duurt al ee ntijdje voor er reactie opkomt, maar toch juist hé? stel maar een vraag hoor Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hoe heet de hoofdrolspeler in GTA San Andreas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.