Hannest Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 CJ zeker? Carl Johnson. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) C.J. Carl Johnson die veel problemen in zijn leven heeft en in de ghetto van Los Santos woont. Edit: Jammer, Hannest was me voor Bewerkt: 9 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Stel maar een vraag hoor Reageren
Hannest Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Wie is de grootste vijand van Zero? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Makkie, dat is Berkley Reageren
Hannest Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 wist niks anders tis juist, stel maar een vraag. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Wie zijn er in het Johnson Hose nadat de eind cutsene zich afspeelt? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Dat zijn -CJ -Sweet -Ceasar -Kendl -Madd Dogg -Rosenberg -Paul -Macer Dat waren ze allemaal geloof ik. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Dat zijn -CJ -Sweet -Ceasar -Kendl -Madd Dogg -Rosenberg -Paul -Macer Dat waren ze allemaal geloof ik. Volgens mij ben je The Truth vergeten: -CJ -Sweet -Ceasar -Kendl -Madd Dogg -Ken Rosenberg -Paul -Maccer -The Truth Bewerkt: 9 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 BigStijn heeft hem goed, dus hij mag Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Welke onderdeel van de Triads leidt Wu Zi Mu (Woozie)? Edit: @Hieronder, helaas dit is niet goed. Edit 2: @Daaronder, ja die is goed! Jij bent! Bewerkt: 9 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
PIERRO P Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 The Red Gecko Tong geloof ik. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 De Mountain Cloud Boys.... The Truth was trouwens volgens mij niet in The Johnson House in het einde, hoewel hij wel buiten was. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 De Mountain Cloud Boys.... The Truth was trouwens volgens mij niet in The Johnson House in het einde, hoewel hij wel buiten was. neej. ik dagt ook dat hij er niet was. en ik dagt dat WU ZI MU ook nog binne kwam lope. maar jij mag de volgende vraag stelle Reageren
K.O. Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 neej.ik dagt ook dat hij er niet was. en ik dagt dat WU ZI MU ook nog binne kwam lope. maar jij mag de volgende vraag stelle Volgens mij zit je bij de verkeerde vraag te kijken. De vraag momenteel is "Welke onderdeel van de Triads leidt Wu Zi Mu (Woozie)?" Maar goed, ~Lance Vance heeft m goed beantwoord en mag inderdaad een vraag stellen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.