Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Eh, bij die missie dat je Verdant Meadows moet kopen? Die bedoelde ik inderdaad, volgende is voor jou Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Ok, Wanneer ben je een "vierkant"? Das een doordenkertje. Tip: Ik bedoel niet de skin-glitch, neem de vraag niet letterlijk. @ DonLeone: Nope. Bewerkt: 3 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
DonLeone Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ok,Wanneer ben je een "vierkant"? Das een doordenkertje. Tip: Ik bedoel niet de skin-glitch, neem de vraag niet letterlijk. Misschien bedoel je een of ander spelletje? Een Arcade game? In Vice City zat de Degenatron, maar in SA luisterde ik niet zoveel radio, dus ik weet niet zeker of die daar ook in zit. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) is dat misschien tydens een van die video games ?? Bewerkt: 3 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Als je quite staat met Cesar? ('We're square now') Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) @ GTA-Fan 2: Nope. @ MartyCH: Nope. @ GTA-Fan 2 Hieronder: Ja! Dat is het goe...oh nee toch niet. Bewerkt: 3 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 @ GTA-Fan 2 Nope. @ MartyCH Nope. als je door catalia met een vliegenmepper vierkant geslagen word -weet egt niet hoe ik erop kom - Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 In de missie Are You Going to San Fierro moet CJ een wietplantage verbranden, hierbij wordt hij stoned en zie je het beeld een beetje draaien. Bedoel je dit met 'vierkant'? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 In de missie Are You Going to San Fierro moet CJ een wietplantage verbranden, hierbij wordt hij stoned en zie je het beeld een beetje draaien. Bedoel je dit met 'vierkant'? Nee. Gouden Tip: Wanneer je een 'vierkant' bent, ben je nog niet echt een crimineel. Nu is ie makkelijk! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Met criminal rating 20-49 Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Met criminal rating 20-49 Dat is goed! Volgende vraag voor jou! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Wie stierf in 2004? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Wie stierf in 2004? de steminspreker van pulaski -chriss penn- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Euh... Ook. Maar ik bedoelde eigelijk iets anders. Het object wat het aangeeft wie er gestorven is, bevindt zich In het spel. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Euh... Ook. Maar ik bedoelde eigelijk iets anders. Het object wat het aangeeft wie er gestorven is, bevindt zich In het spel. de rivaal driver ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.