Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgende:

Waar vind je geen easter eggs? :clown:

EDIT@Hieronder: Goed :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Bij de Gant Bridge in San Fierro.

Dan komt nu de volgende vraag:

Bij welke, abrubt gestopte wedstrijd, is de stand 8-7 ?

@hieronder: Zoals je op deze screen kan zien:

Is dat helemaal goed, de volgende vraag is voor jou :tu:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Nieuwe vraag:

Waar vind je in San Andreas een rechtbank, waar ook echt rechtbank (in het Engels) op staat?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Nieuwe vraag: Waar staat in SA de langste aaneengesloten rij met hoogspanningsmasten (verbonden met draden dus), en uit hoeveel masten bestaat die.

Note:

Ik bedoel niet de houten palen die je soms in een stad/dorp zien, maar die hoge metalen.

Geplaatst:

Hey,

volgens mij is dat de rij die loopt van een Chemische Fabriek dichtbij Easter Bay Airport totdat hij aprupt stopt bij de Oram Bridge. Hij bestaat als ik goed heb geteld uit 44 masten.

Adeus, NeoSyp

Geplaatst:

Bedankt, dan komt nu de vraag:

"Ik zoek een brug. Ik wil de naam van de brug weten. Ik geef hierbij enkele hints:

-De brug heeft een plat wegdek en heeft als steun onder de brug een boog.

-De weg is zo lang dat je er ongeveer 11 en een halve stretch op kunt zetten, in de lengte.

-Het is dichtbij het water.

Veel succes!

Adeus, NeoSyp

Geplaatst:

Als ik met niet vergis heet deze brug zogenaamd de 'Frederick Bridge', deze brug wordt dus ondersteunt door bogen, er zijn verder geen overeen komsten die ik kan verglijken met andere bruggen. Vooral van die stretches komen er verder weinig meer overeen :) .

Beste,

je hebt het helaas fout. Ik bedoel met die boog dat het er een is, en dat die boog onder de brug zit.

Um abraso, NeoSyp

@Martyceha: Je hebt het helaas (voor jou) fout. TIP: Er staat een bordje met de naam van de brug naast de brug, dus het is geen brug zonder naam.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Bij het droogdok in easter bassin. Vlak bij de kraan en het schip. :Y

Oostelijk van je garage.

Dit reken ik goed, dus jij bent/

Mooi.

Noem alle aanhangers die achter een voertuigen kan worden gehangen.

Volgens mij zijn er geen eens aanhangers in GTA SA.

Dus geen

er zijn geen offiecele namen ervoor dacht ik dus dit lijkt me niet zo geschikt. maar ik kan het wel proberen te omschrijfen: op de luchthavens ladder-aanhangers en koffer aanhangers, voor de tractor een soort van ploeg-ding en dan voor de trucks nog twee soorten vrachttrailers waarvan een ook grafiti uitvoering heeft. en ook nog zoon benzine tank trailer

@hieronder: ik zat inderdaad helemaal verkeerd vraag me af hoe dat kwam

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Volgens mij zat jij echt ergens verkeerd te kijken, want het is al een hele tijd geen 3 juli meer geweest. :cab: En zoals bekend moet je op de meest recente vraag antwoorden (in dit geval die van $NeoSyp$ ) En je moet dus zeggen welke brug dat je denkt dat hij bedoelt. Ik denk de brug tussen Ganton en Willowfield (over de vloed kanalen) net langs de treinrails. :)

Geplaatst:
Bedankt, dan komt nu de vraag:

"Ik zoek een brug. Ik wil de naam van de brug weten. Ik geef hierbij enkele hints:

-De brug heeft een plat wegdek en heeft als steun onder de brug een boog.

-De weg is zo lang dat je er ongeveer 11 en een halve stretch op kunt zetten, in de lengte.

-Het is dichtbij het water.

Veel succes!

Adeus, NeoSyp

Bedoel je de Oram Bridge?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...