$NeoSyp$ Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Bedankt, dan komt nu de vraag:"Ik zoek een brug. Ik wil de naam van de brug weten. Ik geef hierbij enkele hints: -De brug heeft een plat wegdek en heeft als steun onder de brug een boog. -De weg is zo lang dat je er ongeveer 11 en een halve stretch op kunt zetten, in de lengte. -Het is dichtbij het water. Veel succes! Adeus, NeoSyp Bedoel je de Oram Bridge? Helaas, fout. Um abraso, NeoSyp Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Martin Bridge De Martin Bridge is een autobrug die zich in het midden van San Andreas vlak naast de Fallow Bridge bevind. De brug heeft twee rijstroken en vormt een verbinding tussen Red County en Bone County. De Martin Bridge bevind zich tussen Blueberry Acres (zuid) en de snelweg vlak onder Fort Carson (noord). De Martin Bridge is een boogbrug met drie stalen bogen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) The Mako Span is het ook niet, die wordt ondersteund door pilaren. Edit: Bedoel je misschien Kincaid Bridge? Die is gebouwd in een boog structuur. Bewerkt: 15 september 2007 door ~Lance Vance Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Helaas, allemaal fout. Nog een keer voor de duidelijkheid: De boog zit onder de brug en het is er ook maar 1. Um Abraso, NeoSyp Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) En je weet heel zeker dat de brug een naam heeft? Edit: Flint Bridge misschien? Pure gok is dit hoor Bewerkt: 15 september 2007 door ~Lance Vance Reageren
arko 91 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 je bedoelt wss het bordje fallow bridge wat vlakbij een boogbrug staat, ik heb niet gepast, maar hijs best lang (11 stretch mss ) het is een brug in red country, de fallow bridge is echter tussen red country en de hunter quarry Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik weet heel zeker dat de brug een naam heeft, er staat namelijk voor de brug een bordje met de naam (zo'n blauw/groenig bordje). Alles tot nu toe is fout Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Pffff........De Whetstone Bridge dan??? Damn wat zijn er eigenlijk veel bruggen (met namen) in SA.. Reageren
pasgal Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Is het toevallig de Frederick Bridge? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Ik heb nu toch volgens mij alle bruggen met namen gehad en genoemd Ik weet niet of Oram Bridge al genoemd is, maar die moet het anders zijn. Een brug die ondersteund wordt door 1 boog, en er kunnen ongeveer 11 stretches op. Bewerkt: 16 september 2007 door ~Lance Vance Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Helaas, nog steeds allemaal fout. TIP: Zoek het wat noordelijker... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) De brug ten noorden van Verdant Meadows! Die gaat over zo'n klein ravijntje dat uitkomt op zee! Het is een rdelijk lange en een platte en met een boog eronder! (Bij bruggen denkt iedereen meteen aan San Fierro of Red/Bone county connecties Ik weet alleen de naam niet en hij gaat naar dat dorpje toe waar die grote haan staat. @hieronder: Ik weet het de naam! Wacht ik weet hem wel Jamieson Gorge Bridge. Bewerkt: 16 september 2007 door MartyCeha Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Helemaal goed, jij bent (eindelijk, na 100 keer gezegd te heben, helaas, fout...) Bewerkt: 16 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Waar kun je de volgende regel vinden? (Maar dan in het engels, ik heb het letterlijk vertaald). geweer bevoorrading uitrusting politie vuur beveiliging uniformen Liefst met screen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.