Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Bedankt, dan komt nu de vraag:

"Ik zoek een brug. Ik wil de naam van de brug weten. Ik geef hierbij enkele hints:

-De brug heeft een plat wegdek en heeft als steun onder de brug een boog.

-De weg is zo lang dat je er ongeveer 11 en een halve stretch op kunt zetten, in de lengte.

-Het is dichtbij het water.

Veel succes!

Adeus, NeoSyp

Bedoel je de Oram Bridge?

Helaas, fout.

Um abraso, NeoSyp

Geplaatst:

Martin Bridge

De Martin Bridge is een autobrug die zich in het midden van San Andreas vlak naast de Fallow Bridge bevind. De brug heeft twee rijstroken en vormt een verbinding tussen Red County en Bone County. De Martin Bridge bevind zich tussen Blueberry Acres (zuid) en de snelweg vlak onder Fort Carson (noord). De Martin Bridge is een boogbrug met drie stalen bogen.

Geplaatst: (bewerkt)

The Mako Span is het ook niet, die wordt ondersteund door pilaren.

Edit: Bedoel je misschien Kincaid Bridge? Die is gebouwd in een boog structuur.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Geplaatst:

Helaas, allemaal fout.

Nog een keer voor de duidelijkheid:

De boog zit onder de brug en het is er ook maar 1.

Um Abraso, NeoSyp

En je weet heel zeker dat de brug een naam heeft?

Edit: Flint Bridge misschien? Pure gok is dit hoor

Geplaatst:

je bedoelt wss het bordje fallow bridge wat vlakbij een boogbrug staat, ik heb niet gepast, maar hijs best lang (11 stretch mss :D )

het is een brug in red country, de fallow bridge is echter tussen red country en de hunter quarry

Geplaatst:

Ik weet heel zeker dat de brug een naam heeft, er staat namelijk voor de brug een bordje met de naam (zo'n blauw/groenig bordje). Alles tot nu toe is fout

Ik heb nu toch volgens mij alle bruggen met namen gehad en genoemd

Ik weet niet of Oram Bridge al genoemd is, maar die moet het anders zijn. Een brug die ondersteund wordt door 1 boog, en er kunnen ongeveer 11 stretches op.

De brug ten noorden van Verdant Meadows! Die gaat over zo'n klein ravijntje dat uitkomt op zee! Het is een rdelijk lange en een platte en met een boog eronder! :) (Bij bruggen denkt iedereen meteen aan San Fierro of Red/Bone county connecties :puh: Ik weet alleen de naam niet en hij gaat naar dat dorpje toe waar die grote haan staat.

@hieronder: Ik weet het :bonk: de naam! Wacht ik weet hem wel :)

Jamieson Gorge Bridge.

Bewerkt: door MartyCeha

Helemaal goed, jij bent (eindelijk, na 100 keer gezegd te heben, helaas, fout...)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Waar kun je de volgende regel vinden? (Maar dan in het engels, ik heb het letterlijk vertaald).

geweer bevoorrading

uitrusting

politie

vuur

beveiliging

uniformen

Liefst met screen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...