Fiegel5 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 In het LV politie berau maar weet het niet zeker. en heb geen screen gr. fiegel5 Reageren
DonLeone Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Bij ammunation shops Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Iets specifieker?(NeoSyp had ditzelfde antwoord al gegeven, maar ik neem er nog geen genoegen mee ). Welke ammunation? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hallo, ik heb de tekst gevonden bij de ammunation in Come-A-Lot, Las Venturas. Hopelijk ben ik op tijd. Um Abraso, NeoSyp Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Jep De volgende is voor NeoSyp (toch niet erg als ik die dollartekens weglaat hè? ) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ok, hier komt de nieuwe vraag: Waar heb je, behalve bij de ammunation (en behalve het dak van de ammunation waar je helena tegenkomt) en schietbaan? Um Abraso, NeoSyp Reageren
Proximitus Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik heb zo'n idee dat dat bij Emmet is, waar je met Big Smoke leert schieten? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Meende dat deze ergens in de Desert is(per toeval liep ik er met iemand in SA-mp langs...), ik zal vanmiddag even een kaartje maken om het te laten zien. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) In het LVPD bureau. Het staat wel aangegeven met bordjes daarbinnen, maar het zit niet in het spel. Het zit achter zo'n deur die alleen maar een textuur is Bestaat niet dus, maar wordt wel aangegeven. @ NeoSyp: je hebt gelijk over die bordjes! Ik sla mezelf 3× voor m'n kop Echt waar wat een domme actie...Ik meende het me wellicht misschien ooit een keertje misschien vluchtig te hebben opgevangen uit een ooghoek Toch niet waar dus Bewerkt: 21 september 2007 door MartyCeha Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Screen: Kaartje: Mijn dank aan WikiGTA voor het handige kaartje. Bewerkt: 20 september 2007 door VWO-er Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik meen me ook nog ergens anders een schietbaan te herinneren? Namelijk hier: Achter de Ammu-nation die zich daar ook bevind. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Beste forumleden, ik moet het antwoord van Proximitus helaas afwijzen. Je leert hier inderdaad schieten, maar het is geen officiele schietbaan. Het zijn slechts containers met daarop flesjes. Het eerste antwoord van VWO-er was gedeeltelijk goed, hij had enkel niet aangegeven waar precies, dus toen kon ik het nog niet goedrekenen. Het antwoord van Martyceha heb ik eerst eventjes gechecked. Maar tot mijn verbazing heb ik na 3 keer zoeken geen schietbaan gevonden in het LVPD gebouw. Zelf geen bordjes die ernaar verwijzen. Hetgeen wat er nog het meeste op leek was een bordje met 'training', maar dit kan ik uiteraard niet goedkeuren. Ook toen ik in de garage ging kijken, trof ik niet meer aan dan een roos waar in was geschoten. Maar dat hoeft uiteraard nog niet op een schietbaan te duiden. Het tweede antwoord van VWO-er is echter helemaal goed! Het was precies wat ik in gedachte had, al weet ik dat er meerdere schietbanen zijn. Goed gedaan, de volgende vraag is aan jou! Um Abraso, NeoSyp EDIT: Uiteraard is ook jouw antwoord goed Hanneswasco, het is een van de meerdere schietbanen die er zijn in San Andreas. Maar helaas voor jou was VWO-er je toch voor, dus helaas. Bewerkt: 20 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hier is mijn vraag dan: 'Wat is er wel maar wordt niet aangegeven?' Succes ermee Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Snelheid van de auto? Hoe hard hij rijd? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hmm? Area 69? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.