Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Iets specifieker?(NeoSyp had ditzelfde antwoord al gegeven, maar ik neem er nog geen genoegen mee :) ). Welke ammunation?

Geplaatst:

Hallo,

ik heb de tekst gevonden bij de ammunation in Come-A-Lot, Las Venturas.

Hopelijk ben ik op tijd.

Um Abraso, NeoSyp

Geplaatst:

Ok, hier komt de nieuwe vraag:

Waar heb je, behalve bij de ammunation (en behalve het dak van de ammunation waar je helena tegenkomt) en schietbaan?

Um Abraso,

NeoSyp

Geplaatst:

Meende dat deze ergens in de Desert is(per toeval liep ik er met iemand in SA-mp langs...), ik zal vanmiddag even een kaartje maken om het te laten zien.

Geplaatst: (bewerkt)

In het LVPD bureau. Het staat wel aangegeven met bordjes daarbinnen, maar het zit niet in het spel. Het zit achter zo'n deur die alleen maar een textuur is :puh: Bestaat niet dus, maar wordt wel aangegeven.

@ NeoSyp: je hebt gelijk over die bordjes! :bonk: Ik sla mezelf 3× voor m'n kop :puh: Echt waar wat een domme actie...Ik meende het me wellicht misschien ooit een keertje misschien vluchtig te hebben opgevangen uit een ooghoek :7 Toch niet waar dus :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik meen me ook nog ergens anders een schietbaan te herinneren?

Namelijk hier:

schietbaanvu1.png

Achter de Ammu-nation die zich daar ook bevind.

Geplaatst: (bewerkt)

Beste forumleden,

ik moet het antwoord van Proximitus helaas afwijzen. Je leert hier inderdaad schieten, maar het is geen officiele schietbaan. Het zijn slechts containers met daarop flesjes.

Het eerste antwoord van VWO-er was gedeeltelijk goed, hij had enkel niet aangegeven waar precies, dus toen kon ik het nog niet goedrekenen.

Het antwoord van Martyceha heb ik eerst eventjes gechecked. Maar tot mijn verbazing heb ik na 3 keer zoeken geen schietbaan gevonden in het LVPD gebouw. Zelf geen bordjes die ernaar verwijzen. Hetgeen wat er nog het meeste op leek was een bordje met 'training', maar dit kan ik uiteraard niet goedkeuren. Ook toen ik in de garage ging kijken, trof ik niet meer aan dan een roos waar in was geschoten. Maar dat hoeft uiteraard nog niet op een schietbaan te duiden.

Het tweede antwoord van VWO-er is echter helemaal goed! Het was precies wat ik in gedachte had, al weet ik dat er meerdere schietbanen zijn. Goed gedaan, de volgende vraag is aan jou!

Um Abraso, NeoSyp

EDIT: Uiteraard is ook jouw antwoord goed Hanneswasco, het is een van de meerdere schietbanen die er zijn in San Andreas. Maar helaas voor jou was VWO-er je toch voor, dus helaas.

Bewerkt: door $NeoSyp$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...