.Timothy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) @ Visser23 hierboven: Fout, het is er inderdaad wel en wordt niet aangegeven, maar ik zoek iets anders. @ Blue Yoshi 97 hierboven: Ook fout, het is wel degelijk aangegeven. @ Visser23 hieronder: Sorry, ook fout. @ Groot-Duimpje hieronder: En ook fout... Bewerkt: 22 september 2007 door VWO-er Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Een restaurant, een 'glaasje' als je met een vriendin uit gaat staat hij er wel opeens Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 de easter egg: "There are no easter eggs up here. Go away.", hierzo de link ernaartoe: >><< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Er zijn zoveel dingen niet aangegeven die er wel zijn... Zoals de hidden Pay 'n Spray, ALLE wapenvindplaatsen, huizen van personen... Iets specifieker graag @hieronder: Die heb je van mij gejat! Bewerkt: 22 september 2007 door MartyCeha Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 The hidden Pay & Spray! =O Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) De laatste reactie komt dichterbij...voor de rest is het nog steeds fout @ hieronder: 'Hidden' is het niet echt, het ligt tussen 'niet aangegeven' en 'hidden' in... Bewerkt: 22 september 2007 door VWO-er Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hidden Cluckin'Bell? Alles wat maar 'hidden' is. Easter Eggs? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Photo oppertuny's, oysters, hidded sprays, unique stunt bonussen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 De kapper in >El Quebrados< is niet aangegeven op de ingame kaart en ook niet op de kaart die bij het spel is meegeleverd. Als dit goed is gun me dan wat tijd om een nieuwe vraag te bedenken, weet er op dit moment geen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Sorry dat ik zo lastig ben, je antwoord is goed Iemand die niet zo moeilijk dacht, maar het wel goed heeft, it's your turn KoE! Bewerkt: 23 september 2007 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Met welke voertuigen kan je de Vigilante missie starten? Ik wil dus alle namen v/d voertuigen zien, sommige voertuigen hebben meerdere uitvoeringen; deze hoef je maar één keer te melden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 FBI Ranger, patriot, los santos cop cat, las venturas cop car, san fierro cop car, police ranger, HPV1000, Hunter, Rhino, SWAT Samengevat: Alle politievoertuigen, FBI, S.W.A.T. en legervoertuigen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Met welke voertuigen kan je de Vigilante missie starten?Ik wil dus alle namen v/d voertuigen zien, sommige voertuigen hebben meerdere uitvoeringen; deze hoef je maar één keer te melden. Police, FBI Rancher, FBI Truck, Barracks, Enforcer, HPV1000 , Rhino Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 los santos cop cat, las venturas cop car, san fierro cop carDit is één voertuig (Police) met verschillende uitvoeringen (lees de vraag nogmaals). Samengevat: Alle politievoertuigen, FBI, S.W.A.T. en legervoertuigenDit is te algemeen, zoals je in mijn vraag kon lezen wil ik alle namen zien, dezelfde namen die op het scherm verschijnen als je in een voertuig stapt. Kan jou antwoord niet goed rekenen.Het antwoord van Steel Dogg is ook onjuist. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Even denken... Copcar LS/SF/LV Police Ranger FBI Rancher SWAT Tank FBI Tank Enforcer Barracks Patriot Copbike/HPV 1000 Rhino Hunter Police Maverick Bewerkt: 23 september 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.