Visser23 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Barracks Enforcer FBI Rancher FBI Truck Patriot Police Ranger Rhino S.W.A.T. HPV1000 Police Maverick Hunter Edit hieronder: van mij gekopieerd Bewerkt: 23 september 2007 door visser23 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Barracks Enforcer FBI Rancher FBI Truck Patriot Police Ranger Rhino S.W.A.T. HPV1000 Police Maverick Hunter Hierboven: Ik had 1 voertuig in mijn hoofd, en ik had geen zin om die lijst opnieuw te typen... Bewerkt: 27 september 2007 door Donald F. Duck Reageren
pasgal Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dit zijn de voertuigen: - Barracks - Enforcer - FBI Rancher - HPV1000 - Hunter - Hydra - Police Ls/Sf/Lv - Ranger - Rhino - S.W.A.T. - Patriot - FBI Truck Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Even denken...Copcar LS/SF/LV, Police Ranger, FBI Rancher, SWAT Tank, FBI Tank, Enforcer, Barracks, Patriot, Copbike/HPV 1000, Rhino, Hunter, Police Maverick Copcar LS/SF/LV wordt niet in het spel zo genoemd, dit is de 'Police', Police Ranger(?) waarschijnlijk bedoel je gewoon 'Ranger'. De FBI Tank bestaat niet (FBI Truck?) en met SWAT Tank bedoel je waarschijnlijk S.W.A.T.. Desondanks is dit niet goed.Barracks, Enforcer, FBI Rancher, FBI Truck, Patriot, Police, Ranger, Rhino, S.W.A.T., HPV1000, Police Maverick, HunterJe gebruikt correcte namen en je hebt een hoop goede antwoorden maar ook foute antwoorden. En als ik met een schuin oog naar de antwoorden van VWO-er kijk geef jij ook dezelfde antwoorden als dat hij gegeven heeft.Barracks, Enforcer, FBI Rancher, FBI Truck, Patriot, Police, Ranger, Rhino, S.W.A.T., HPV1000, Police Maverick, HunterHetzelfde antwoord geven als je voorganger is niet slim, als hij het goed heeft mag hij de volgende vraag stellen, als hij het fout heeft heb jij het ook fout. Jij krijgt hetzelfde antwoord als je voorganger Dit zijn de voertuigen: Barracks, Enforcer, FBI Rancher, HPV1000, Hunter, Hydra, Police Ls/Sf/Lv, Ranger, Rhino, S.W.A.T., Patriot, FBI TruckOok jij hebt een hoop goede maar ook een paar foute antwoorden gegeven.Voor de duidelijkheid: alle correcte antwoorden zijn inmiddels allemaal gegeven, er zitten helaas ook antwoorden bij waarmee geen Vigilante kan worden gestart. Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Als ik dan moet gokken is het: - Copcar LS/SF/LV oftewel 'Police' - Police Ranger oftewel 'Ranger' - FBI Rancher - SWAT Tank - FBI Tank - Enforcer - Barracks - Patriot - Copbike/HPV 1000 - Rhino - Hunter - Police Maverick Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Ik heb geprobeerd in SA en hier is het resultaat: Hunter Enforcer Rhino Barracks FBI Rancher FBI Truck Police (LS, SF, LV) Ranger S.W.A.T. HPV 1000 Patriot Police Maverick Hydra Bewerkt: 24 september 2007 door MartyCeha Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Hunter Enforcer Rhino Barracks FBI Rancher FBI Truck Police (LS, SF, LV) Ranger HPV 1000 Hydra Reageren
Donwell Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik ga ook maar eens meedoen... Police Rancher (Police Ranger wel te verstaan) HPV 1000 (Ook wel bekend als 'Copbike') Enforcer FBI Rancher FBI Truck Hunter S.W.A.T. Rhino Dit moet hem zijn... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik heb geprobeerd in SA en hier is het resultaat: Hunter Enforcer Rhino Barracks FBI Rancher FBI Truck Police (LS, SF, LV) Ranger S.W.A.T. HPV 1000 Patriot Police Maverick Hydra Helemaal juist, dit was natuurlijk ook eenvoudig op te zoeken op WikiGTA. Velen hadden idd de Patriot en de Police Maverick geopperd, maar daarmee lukt het niet zo ook niet met de Hydra. De volgende vraag is voor jou MartyCeha. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Da KoE, da KoE, da KoE is OK!!! Ok volgende vraag Waar kun je volgens de legende 's nachts paarden horen galloperen? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Da KoE, da KoE, da KoE is OK!!! Ok volgende vraag Waar kun je volgens de legende 's nachts paarden horen galloperen? Um...Leafy Hollow misschien? (Doet me aan die naam denken namelijk) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Bij Las Barrancas ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Bij Las Barrancas ? Jep Hij was ook makkelijk hè Volgende voor jou! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Op welke radio zender in SA wordt : Boyz II Men -Motowphilly uitgezonden ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Op welke radio zender in SA wordt : Boyz II Men -Motowphilly uitgezonden ? Dit liedje word uiteraard op de radio zender CSR 103:9 oftewel Contemporary Soul Radio afgespeelt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.