Visser23 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 ok 15 stuks! helemaal goed! jij bent Reageren
pasgal Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 helemaal goed! jij bent Ok, noem 15 dorpen en/of gebieden en GEEN STEDEN!!! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) The Panopitction, Blueberry, Fort Carson, Angel Pine, Palomino Creek, Montgomery, Las Payadas, El Quebrados (of zoiets, dat dorpje in het noorden van Tierra Robada), Bayside Marina, Las Barrancas, Red County, Flint County, Shady Creeks, Whetstone, Mount Chilliad, Bayside Tunnel, Tierra Robada, North Rock... Dat zijn er meer @KoE: gisteren zag ik in de filmquiz ook een vraag 'noem 10 trilogieën', ook willekeurig natuurlijk. Ik vindt de vraag goed genoeg hoor Bewerkt: 28 september 2007 door MartyCeha Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ok, noem 15 dorpen en/of gebieden en GEEN STEDEN!!!Ik weet niet of je nu elke willekeurige opsomming van 15 dorpen/gebieden gaat goedrekenen of dat jij exact die 15 namen wilt zien die jij bedacht/gevonden hebt. Er zijn namelijk heel veel dorpen/gebieden op te noemen waardoor jou vraag te algemeen is. Of je rekent een antwoord goed waarin geen steden voorkomen of je zal een nieuwe vraag moeten bedenken die wat specifieker is. Graag in het vervolg dit soort vragen achterwege laten of specifieker benoemen. Reageren
pasgal Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 The Panopitction, Blueberry, Fort Carson, Angel Pine, Palomino Creek, Montgomery, Las Payadas, El Quebrados (of zoiets, dat dorpje in het noorden van Tierra Robada), Bayside Marina, Las Barrancas, Red County, Flint County, Shady Creeks, Whetstone, Mount Chilliad, Bayside Tunnel, Tierra Robada, North Rock... Dat zijn er meer @KoE: gisteren zag ik in de filmquiz ook een vraag 'noem 10 trilogieën', ook willekeurig natuurlijk. Ik vindt de vraag goed genoeg hoor je hebt wel gelijk beetje een vage vraag Omdat ik niet zon eikel ben mag jij (MartyCeha) wel de volgende vraag doen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Noem alle dorpen waar je een safehouse kan hebben (alleen dorpen, geen steden. Ook geen gebieden ofzo). Een makkelijke dus, omdat ik niet zo'n eikel ben Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 mullholland, dillimore, blueberry, palamino creek, angel pine, whetstone, el quebrados, tierra robada, fort carson. misschien ook prickle pine? (ik denk het niet weet niet zeker of die bij lv hoort) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Mulholland reken ik tot Los Santos, Prickle Pine tot Las Venturas, Tierra Robada is geen drop, Whetstone ook niet Maar die anderen zijn wel goed en ik reken het daarom goed. Jij mag de volgende doen Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ok, noem 3 plaatsen waar de patriot staat geparkeerd en/of je wanted level krijg Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Easter Bassin legerbasis, Area 69. Er zijn maar 2 plaatsen waar je een wanten level krijgt. En de andere Patriot kun je vinden bij Easter Bay Chemicals, maar die is Import/Export gerelateerd. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 helemaal goed jij bent Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Sorry dit is al mijn 4e post hier vandaag Wat is onmogelijk in San Andreas wat in het volgende verhaaltje voorkomt? Ik fietste van Grove Street naar Glenn Park. Bij Glenn Park liet ik mijn fiets staan. Ik liep naar de vijver. Ik liep midden door de vijver naar de overkant. Richting Downtown Los Santos. Ik liep naar de Babel Tower (dat hoge gebouw), en ging naar boven via de gele pijl. Boven aangekomen sprong ik naar beneden. Maar ik had geen parachute. Ik kwam keihard op de grond terecht. Maar ik leefde nog! Ik ging snel naar de dichtstbijzijnde Cluckin' Bell... Wat voor iets is dus onmogelijk in SA wat hierboven beshreven wordt? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 je zwemt door de vijver???¿¿¿ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.