Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Een supermakkelijke vraag: Wat zijn de voertuigen van je tegenstanders in de race Bandito County? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) In een echte Rancher >Nee hoor in een Bandito< Bewerkt: 31 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Eigenlijk zou ik fout moeten zeggen, maar voor jou, juist! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Wat in San Andreas heeft direct met een kikker te maken? Ik bedoel geen sloot ofzo. Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik zou zeggen de kleur groen, van de Grove street families enzo. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Nee Het gaat echt direct om de kikker. Niet de leefomgeving of kleur of iets dergelijks. Gewoon met het dier Anders had ik ook 'schildpad' kunnen vragen. Reageren
Preddy Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Frog's Pawn We'll keep you in the GREEN! 555-2510 Reclame in het boekje Bewerkt: 2 november 2007 door Preddy Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Frog's Pawn We'll keep you in the GREEN! 555-2510 Reclame in het boekje Dat is 'em! Gewoon letterlijk een kikker! Volgende voor Preddy Reageren
Preddy Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Rockstar Games en Reflections Interactive zijn niet bepaald vrienden en dat blijkt ook uit sommige games van hun. Zo begon Rockstar in GTA III met een grap en later in GTA:SA zat er weer eentje. Reflections had ondertussen van zich af gebeten, mijn vraag is: Hoe? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Timmy Vercitti's met zwembandjes (omdat Tommy Vercetti niet kon zwemmen)? Reageren
Preddy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Timmy Vercitti's met zwembandjes (omdat Tommy Vercetti niet kon zwemmen)?Klopt ongeveer helemaal . Het was Timmy Vermicelli maar dat zien we door de vingers. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Welke restaurant keten was aanvankelijk gepland om naast The Well Stacked Pizza Co., Cluckin' Bell en Burger Shot ook als restaurant te dienen waar je vier maaltijden kan krijgen, maar er vlak voor de release uit is gehaald? Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Dat moet de Rusty brown's ring doughnuts (schrijf je dat zo?) zijn. Het interieur word trouwens wel gebruikt in sommige C.R.A.S.H. missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.